Pagina 13 van 20
Geplaatst: 06 aug 2007 19:24
door Pascal
Geplaatst: 06 aug 2007 19:28
door Piet
Ziet er netjes uit Pascal. Als de downpipe er is is het dan nog slechts een kwestie van wat dingen aansluiten, kapje erop en gaan?
Geplaatst: 06 aug 2007 19:32
door Pascal
Ja achter wel, maar de voorkclam moet er nog af voor het plaatsen van de nieuwe radiator en chargekoeler met pompje.
Geplaatst: 06 aug 2007 19:33
door Piet
O ja was ik ff vergeten. Dat is ook nog aardig wat werk.
Geplaatst: 06 aug 2007 19:35
door Pascal
wat uren betreft wel technisch valt het wel mee.
Geplaatst: 06 aug 2007 19:39
door Maik
Mooi werk Pascal!
Wat kan je er zo goed bij zeg, zonder achterclam... die zou je eigenlijk met 4 snelsluitingen snel eraf moeten kunnen trekken

Geplaatst: 06 aug 2007 20:35
door SteV6
Mocht ik na het horen van Maartens compressor (als hij de andere uitlaat erop heeft) toch om gaan, mag ik jou dan ook als vraagbaak gebruiken Pascal?!
Gaaf dat je het project zelf hebt opgepakt. Ik volg het met bewondering.
SteV6
Geplaatst: 06 aug 2007 23:40
door Pascal
Ja hoor Stephan, ik heb heel veel foto`s gemaakt en een dagboekje er bij, is altijd handig voor de volgende bouwer onder ons.
Geplaatst: 07 aug 2007 6:29
door André R
Netjes Pascal! Keep up the good work.
Ik zal duimen (niet veel voor nodig volgens mij) voor je dat het nog even regenachtig blijft , dan kan je bij het eerste streepje zon naar buiten met dat ding! Het zal onderhand wel kriebelen....
Geplaatst: 10 aug 2007 16:11
door Maarten
Waar blijft de update !

Geplaatst: 10 aug 2007 18:03
door Pascal
Stoker

straks dump ik weer wat foto`s en een update.

Geplaatst: 10 aug 2007 19:17
door Pascal
Een uptodate, De Laminova koeler is nu helemaal werkend vandaag alle slangen aan gesloten tussen de laminova koeler (inlaat spruitstuk) en de extra radiator aan de voorkant. het systeem opgevuld met koelvloestof 2 liter op de circulatie pomp een 12v voeding aangesloten en de boel laten draaien na een paar keer ontluchten en bij vullen was het systeem vol.
Omdat ik toch de voor clam verwijderd had, heb ik maar gelijk een nieuwe radiator geplaatst en de ouwe tijdbom met kunstof zij kappen verwijderd.
Ik heb gelijk een turbo radiator terug geplaatst met aluminium zij kappen deze turbo versie is 42mm dik ipv. 32mm. enkel op de crashbox de 2 radiator steunen moeten in korten ivm de dikkere radiator.
deze radiator zal me iets meer koeling geven in het heetst van de strijd.
Vandaag ook de koelwater slang die over de hals van de kompressor zit op maat gemaakt en zo spannings loos mogenlijk terug geplaatst.
de branstof slangen in de goeie positie gebracht zodat ze niet in aanraking kunnen komen met de V-snaar (Gerard).
Geplaatst: 10 aug 2007 19:18
door Pascal
Nog een paar fotokes
Geplaatst: 10 aug 2007 19:20
door linne150
BRAVO

Geplaatst: 10 aug 2007 20:35
door Piet
Eeh, nog nieuws over de downpipe?