Pagina 17 van 21

Re: ketchup

Geplaatst: 02 apr 2014 22:40
door Exmantaa
tibby schreef:Hoi
Let wel even op dat Jan z'n speedster 'maar' op 245pk zit. Daarom dat ik opteer voor een iets kleinere pulley. Ik wou eerst nokken steken maar verschillende leden hebben me dit wijselijk afgeraden ivm de drijfstangen.
Indien jouw ombouw ongeveer 260pk haalt met de 3.35 pulley zou ik er vanaf blijven ter bescherming van de drijfstangen.
grtz

Ik zou "jan" z'n SC eerst maar eens goed afstellen, want die gemeten 245pk klopt niet met een normaal Stage 2 SC verloop:

http://s1095.photobucket.com/user/turbo ... 2.jpg.html

Die curve hoort zo'n beetje rechtdoor de begrenzer in te lopen, dus fix dat als eerste eens. Waarschijnlijk zit je dan ook rond de 255pk en is er weinig ruimte voor meer in je standaard blok.
(Joe op VX forum heeft z'n drijfstangen gebroken bij dacht ik zo'n 275pk SC... :cry: )

Re: ketchup

Geplaatst: 03 apr 2014 6:53
door frederic
@ smiley: men kop,inlaat zijn wel degelijk geflowd :yes:

gewoon afblijven van een sc stage 2 met OM blok :bash:

als je wat wilt proberen leg dan een strakkere riem op :idea:

Re: ketchup

Geplaatst: 03 apr 2014 8:08
door tibby
Ok, Fre, 't is al goe. Je moet me daarom de kop nog niet inslaan he! :lol:
grtz

Re: ketchup

Geplaatst: 03 apr 2014 16:44
door tibby
@ Exmantaa
Afspraakje voor het optimaliseren van de software gemaakt met onze software guru 8)
grtz

Re: ketchup

Geplaatst: 03 apr 2014 21:08
door Smiley
frederic schreef:@ smiley: men kop,inlaat zijn wel degelijk geflowd :yes:
Welke poelie zit er nu op, en welke wil je eventueel testen?
Is de uitlaat nog volledig tullet 2.5" met cat eruit?
Waar wil je ongeveer uitkomen qua pk's?

Re: ketchup

Geplaatst: 03 apr 2014 21:35
door Exmantaa
tibby schreef:@ Exmantaa
Afspraakje voor het optimaliseren van de software gemaakt met onze software guru 8)
grtz
:thumbup:

And check even of je riem niet slipt bij hogere toeren, want dat schijnt een Belgisch euvel te zijn... :mrgreen:

Re: ketchup

Geplaatst: 03 apr 2014 21:40
door tibby
Tjonge tjonge, software optimaliseren, slippende riemen,.... 't zal rap gedaan zijn als m'n 400 pk sterke turbo af zal zijn :lol: :twisted: :twisted: :twisted:
grtz

Re: ketchup

Geplaatst: 03 apr 2014 21:56
door Exmantaa
Smiley schreef:
frederic schreef:@ smiley: men kop,inlaat zijn wel degelijk geflowd :yes:
Welke poelie zit er nu op, en welke wil je eventueel testen?
Is de uitlaat nog volledig tullet 2.5" met cat eruit?
Waar wil je ongeveer uitkomen qua pk's?
Als ik Frederic z'n specs goed heb onthouden, dan:
8.9 wiseco's met eagle rods
regrind piper cams
supertech valves
dbilas klepveren
3.0 " pulley
vxr injectoren
Plus nog beetje kop tuning en manifold flowwerk...

Dat moet goed zijn voor 300-310pk (beetje afhankelijk van de cams) en ben zeer benieuwd wat eruit komt. :wink:

Re: ketchup

Geplaatst: 03 apr 2014 23:28
door Smiley
Ik gok net onder de 300 :mrgreen: (299)

Re: ketchup

Geplaatst: 04 apr 2014 6:52
door tibby
305++++ 8)

Re: ketchup

Geplaatst: 04 apr 2014 9:42
door Neetmans
wat valt er te winnen bij het raden van het correcte aantal pk's ?
Of voor degene die het dichtste bij zit? 8)

Re: ketchup

Geplaatst: 04 apr 2014 9:51
door frederic
klopt exmataa :)
een bij zit rit te winnen :twisted: wie is er zijn leven beu? 8)
telkens ik nu schakel is het alsof ik geflits wordt, maar dan met vuur kleurtje :twisted:

binnen kort de testbank op :!:

Re: ketchup

Geplaatst: 04 apr 2014 11:40
door Exmantaa
Heb je al eens een logging gedaan met je Injector Duty Cycle? Dat gaat nogal hard bij hogere toeren en misschien dat je VXR injectoren al aardig tegen hun max zitten.

Re: ketchup

Geplaatst: 04 apr 2014 11:45
door tibby
Hoop dat ik win!!! :mrgreen:

Re: ketchup

Geplaatst: 04 apr 2014 12:41
door frederic
gebeurd morgen, het is nu al alsof er een gat in de tank zit als ik wat door trek :roll: