Pagina 18 van 21

Re: ketchup

Geplaatst: 04 apr 2014 12:45
door Smiley
Ik doe 1 op 3 op het circuit :yes:

Re: ketchup

Geplaatst: 04 apr 2014 13:14
door Neetmans
Smiley schreef:Ik doe 1 op 3 op het circuit :yes:
1 inhalen op 3 voorbij laten gaan? ;-)

Re: ketchup

Geplaatst: 04 apr 2014 13:37
door Smiley
Neetmans schreef:1 inhalen op 3 voorbij laten gaan? ;-)
Maar natuurlijk. Als je er voorbij kan bij mij, met je zekers gaan :yes:

Re: ketchup

Geplaatst: 04 apr 2014 13:40
door tibby
Komaan mannen, wie heeft de meeste pk's? (compenseert met je lid he :lol: )
grtz :D

Re: ketchup

Geplaatst: 04 apr 2014 16:39
door Neetmans
Ik moet eerst maar eens wat tijd maken om erin te rijden.. Nog niet eens een inleersessie gedaan na de sc ombouw...

Misschien een stagiair zoeken voor in te rijden ;-)

Re: ketchup

Geplaatst: 06 apr 2014 11:42
door frederic
Update: tijdens de loging gisteren vastgesteld dat de vxr injectoren al op hun maximum capaciteit zitten aan 7000 rpm.
Iemand een voorstel welke? Graag met de aan sluiting voor de v1 connector.

Nog iets wat storend is: de toerenteller kan niet over de 7000 is dat te omzeilen?
Andere meter plaatsen....

Re: ketchup

Geplaatst: 06 apr 2014 12:50
door Exmantaa
Siemens 60lb injectoren met EV1 connectors.

Ik moet het even met Stefan overleggen, maar volgens mij hebben we een nieuwe set over omdat hij zelf net ook een set had aangeschaft voor z'n Saab blok. :wink:

Re: ketchup

Geplaatst: 06 apr 2014 13:52
door frederic
680cc/min? Laat het dan maar vlug weten

Re: ketchup

Geplaatst: 06 apr 2014 13:53
door Daan
Wat is je dutycycle % ?
Op hoeveel brandstofdruk staat de boel ingesteld?

470cc/min@3.5 bar @ 100% ~ 330pk
470cc/min@4.5 bar @ 90% ~ 330 pk
60lb/hr@3.5 bar 80% ~ 350 pk
60lb/hr@4.5 bar 80% ~ 420 pk

Google is your friend 8)

http://www.rpmoutlet.com/injector.htm
http://www.witchhunter.com/injectorcalc1.php

Succes!

Re: ketchup

Geplaatst: 06 apr 2014 14:32
door tibby
:shock:

Re: ketchup

Geplaatst: 06 apr 2014 16:54
door Neetmans
voor degene die nog een stapje wilder wil gaan heb ik nog een setje nieuwe siemens 875cc injectoren liggen 8)

Re: ketchup

Geplaatst: 06 apr 2014 17:52
door Smiley
Dus.......

Neetmans moet de blauwe vxr´s van Frederic hebben, en Frederic moet mijn reserve 60´s hebben :yes:
Daar is wel een mouw aan te passen denk ik.

@Exmantaa; je regelt het maar :thumbup:


(voor die 875´s moet je bij de wat grotere goden zijn denk ik Neetmans. Ik denk een Herman, een Vauxhall of een Tibby)

Re: ketchup

Geplaatst: 06 apr 2014 18:00
door Smiley
Daan schreef:Wat is je dutycycle % ?
Op hoeveel brandstofdruk staat de boel ingesteld?
Voor je beeldvorming; obdtuner gebruikers willen onder de 90% max dutyclycle blijven.
(omdat de ecu boven de 90% niet begrijpt, en de pijp gewoon vol open zet tussen 90 en 100, en das een beetje duur cylinders koelen zo :mrgreen: )

Re: ketchup

Geplaatst: 06 apr 2014 19:11
door Speerke
Om een misverstand uit de wereld te helpen, duty cycles boven de 90% zijn niet gewenst omdat de injectoren ook tijd nodig hebben om te kunnen sluiten. Als je boven de 90% gaat is de kans groot dat ze niet meer helemaal sluiten en dus ook weer sneller helemaal open zijn. Hierdoor gaan ze ergens tussen de 90% en 95% van PWM over naar continue openen. Dit moment is niet te voorspellen en wordt bepaald door de injector en niet door de software. Dit geld dus voor elke ECU en heeft dus niets met ObdTuner te maken.

Re: ketchup

Geplaatst: 06 apr 2014 20:05
door tibby
@Smiley, ben maar een boerke zunne. Laat dat god gedoe ermaar af :lol:
grtz :D