Maarten schreef:En dan de soft top achterin, voor het geval dat ???
==> weg gewicht voordeel.
Hahaha ja zelfs slechter voor de balans, een bewegend extra gewicht in je kofferbak............ze doen hier allemaal net of ze continu op het circuit zitten
Marcel schreef:......ze doen hier allemaal net of ze continu op het circuit zitten
Marcel, niet zo negatief over je forum-vrienden!!
Ach, mensen zonder enig inzicht in sportief rijden (de poetsers) nemen we (de rijders/coureurs) helemaal niet serieus natuurlijk...
De softtop gaat waar hij hoort in dat geval, en dat is vlak achter de stoelen, precies in het zwaartepunt van de auto dus. En dan gaan die paar kilo's nog eens van 1m10cm naar 50cm boven het asfalt.... kijk.... en het zwaartepunt naar beneden halen is dus WEL belangrijk, vooral voor ons circuitrijders op de weg
Ja, ik WAS mijn auto weleens, handig om niet de vogelpoep niet in te laten vreten. En vogelpoep had jij dus duidelijk in je ogen, want het is geen poetsdoek maar een zeem. Ja, zelfs race-auto's moeten weleens gewassen worden....
Maik schreef:Ja, ik WAS mijn auto weleens, handig om niet de vogelpoep niet in te laten vreten. En vogelpoep had jij dus duidelijk in je ogen, want het is geen poetsdoek maar een zeem. Ja, zelfs race-auto's moeten weleens gewassen worden....
En ga nu de buurjongens pesten ofzo
Hahaha ik bedoelde met de zeem Wilbert, die had hij bij op scheveningen