klopt, Marcel's foto komt qua kleur inderdaad dichter bij de werkelijkheid. echter, in de zon komt "mandarin mica" pas écht goed tot zijn recht (gelige gloed)
speedyfan schreef:klopt, Marcel's foto komt qua kleur inderdaad dichter bij de werkelijkheid. echter, in de zon komt "mandarin mica" pas écht goed tot zijn recht (gelige gloed)
hmmmm , durf het bijna niet te vragen!! (heeft iemand hier een foto van, in de zon dus???)
Als de oranje Speedster in de zon sta dan zie je de mica lak echt tot zijn recht komen. Soort matalic lak. Ik heb dus ook een oranje en de meeste mensen vinden het echt een mooie auto in combinatie met de kleur.
Denk dat dat bijna niet mogelijk is om dat vast te leggen, kleuren fotograveren is best moeilijk, en zoals Peter zegt, echt een mooie auto icm die kleur, of is het andersom
Marcel schreef:Denk dat dat bijna niet mogelijk is om dat vast te leggen, kleuren fotograveren is best moeilijk, en zoals Peter zegt, echt een mooie auto icm die kleur, of is het andersom
ik zou een oranje graag in real life bekijken!!
is er iemand uit gelderland , of omg. doetinchem met deze kleur speedster???
of willen jullie met de club niet eens een mooie meeting in het prachtige landschap van de achterhoek??
Een opvallende auto mag een opvallende kleur hebben.
Het is geen gewone burgerbak dus er moet niet z'n simpel kleurtje van grijs, blauw enz.
Sorry maar dat is mijn mening.
Ja hij is verlaagd, tenminste er zitten Nitron schokbrekers onder die kun je instellen.......dus maar net wat je zelf wilt.
Ja er zitten andere wielen onder, 17"voor en 18" achter.
Is een hardtop een must, ik moet zeggen dit is mijn eerste speedster met Hardtop en met slechter weer is het verdomd lekker, het wordt ook warmer in de auto, tevens oogt het SUPER