nokjes
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
- stevenflappy
- Contacteer:
- stevenflappy
- Contacteer:
Reverie maakt de airboxen, te koop bij Lotus Amsterdam, Komotec verkoopt ze ook... Zullen er nog wel meer zijn die het verkopen
Prijs 399,- in carbon 499,-
Denk dat een catvervanger niet meer doet als de cat leeghalen, je behoudt dan wel het orgineel... Een 200 cell cat houdt toch ook de benzinedampen tegen en dan knalt ie echt wel anders als wat je nu hebt! Om het een naam te geven pruttelt ie nu en knalt ie dan, zit echt een groot verschil tussen! Bij mij dan en volgens leden van het uk forum is het dezelfde uitlaat waar wij mee rijden
Prijs 399,- in carbon 499,-
Denk dat een catvervanger niet meer doet als de cat leeghalen, je behoudt dan wel het orgineel... Een 200 cell cat houdt toch ook de benzinedampen tegen en dan knalt ie echt wel anders als wat je nu hebt! Om het een naam te geven pruttelt ie nu en knalt ie dan, zit echt een groot verschil tussen! Bij mij dan en volgens leden van het uk forum is het dezelfde uitlaat waar wij mee rijden

haha... mijne pruttelt idd..
maar ik hoef geen knallen, maar meer geluid...
dus een speciale airbox veranderd sterk het geluid tegenover een K&N openluchtfilter??
ps, ik las net op het duitse speedsterforum dat iemand zijn opel cup uitlaat wil verkopen wegens teveel herrie
hij heeft een aangepaste luchtfilter , en een verwijderde voorkat
er moet gewoon meer herrie uit te halen zijn denk ik!!
zou dit komen omdat de buis tussen de k&n filter en de inlaat dempt???
gr marcel

maar ik hoef geen knallen, maar meer geluid...
dus een speciale airbox veranderd sterk het geluid tegenover een K&N openluchtfilter??
ps, ik las net op het duitse speedsterforum dat iemand zijn opel cup uitlaat wil verkopen wegens teveel herrie

hij heeft een aangepaste luchtfilter , en een verwijderde voorkat

er moet gewoon meer herrie uit te halen zijn denk ik!!
zou dit komen omdat de buis tussen de k&n filter en de inlaat dempt???
gr marcel
- stevenflappy
- Contacteer:
Het is een ander geluid wat eruit komt, een beetje Joe Cocker (schrijf je dat zo
) als je tegen het einde van de toeren loopt en omdat hij gemonteerd wordt in de zijpot hoor je m beter en pakt ie alleen koude lucht wat ook weer veel beter is als de k&n die ook warme lucht pakt.. Anders moeten we effe afspreken dan kan je het horen!
Enne verkopen voor teveel geluid, hahahahahahahahaha!!!!!!!

bedoel je deze airbox?stevenflappy schreef:Het is een ander geluid wat eruit komt, een beetje Joe Cocker (schrijf je dat zo) als je tegen het einde van de toeren loopt en omdat hij gemonteerd wordt in de zijpot hoor je m beter en pakt ie alleen koude lucht wat ook weer veel beter is als de k&n die ook warme lucht pakt.. Anders moeten we effe afspreken dan kan je het horen!
http://www.moto-concept.de/de/autos/ope ... m_id=15338
en euhh.. mijn k&n filter zit gewoon op de orginele buis gemonteerd, dus hij zit linksachter bij het blok..
zou dit echt wat uitmaken??
ps, zondag gaat de meeting in duisland niet door, kom anders gerust in de achterhoek een bakje koffie halen

wil graag je speedster bewonderen!
owja , kom ben net klaar met mijn schakelpatroon monteren op mijn net met leer overtrokken middenpaneel, en ikke blij zijn

joe cocker>>>> ??? hahahhahaha

- stevenflappy
- Contacteer:
- stevenflappy
- Contacteer:
ziet er super uit!!!
owja , heb net het hele duitse speedsterforum afgelezen, en daar raden ze de flowtec van mc erg aan...
deze:
http://www.moto-concept.de/de/autos/ope ... m_id=15452
of maakt jouwe nog meer geluid denk je??
ik moet gewoon meer herrie
owja , heb net het hele duitse speedsterforum afgelezen, en daar raden ze de flowtec van mc erg aan...
deze:
ik zou persoonlijk niet voor de flowtec gaan, maar dat is mijn mening. Reden is het filterhuis wat je ook op de foto ziet. Als ik het goed heb begrepen is dat niet groter dan 14x14 cm. Ik vermoed dat dit ding niet zo erg geweldig zal filteren. Geluid zal geen probleem zijn, voor zover ik heb begrepen van mensen die er mee rijden is het echt geweldig.marcel85 schreef:ziet er super uit!!!
deze:
Ik heb zelf een BMC geplaatst. Na een hoop zoeken ben ik op die uitgekomen als een filter wat lekker veel oppervlakte heeft (minimaal zoveel als het originele filter) en een goede flow. Rij er nu een jaar mee en bevalt me nog steeds prima.
Groeten,
Mark
C30-94@0.55bar
hmm. als het nu alleen de aanzuigbuis, welke tussen de inlaat en je luchtfilter zit is, welke het geluid maakt, dan kan ik die zelf ook wel maken , en er mijn k&n filter op zetten toch
gewoon een 90 graden samco-verbindingssok, en een alu buis met een bocht erin???
lijkt me niet 320 euro te moeten kosten

gewoon een 90 graden samco-verbindingssok, en een alu buis met een bocht erin???

Eigenlijk dus wat ik heb gedaan. En ja, ik heb nu EINDELIJK de webpage erover gemaakt.. Liep beetje achter met wat dingen, maar begin nu weer beetje bij te raken. Dit is hoe ik het heb gedaan:
http://www.verboom.net/projects/speedst ... ex_nl.html
Geluid sample die erbij staat is alleen niet erg goed. Moet ik nog een keer wat aan doen. Zal proberen een keer een buitenopname te maken.
Mark
http://www.verboom.net/projects/speedst ... ex_nl.html
Geluid sample die erbij staat is alleen niet erg goed. Moet ik nog een keer wat aan doen. Zal proberen een keer een buitenopname te maken.
Mark
C30-94@0.55bar
- stevenflappy
- Contacteer:
Nee het zit m niet alleen in de aanzuigbuis maar ook in de bak waarin het filter zit en ja dan is carbon erg duur maar ook erg mooi!!marcel85 schreef:hmm. als het nu alleen de aanzuigbuis, welke tussen de inlaat en je luchtfilter zit is, welke het geluid maakt, dan kan ik die zelf ook wel maken , en er mijn k&n filter op zetten toch![]()
![]()