Vanmorgen bij Vmax andere nokkenassen geregeld. Gelijk ook de turbo druk iets verhogen, om geen NM te verliezen. 400 pk moet er dan in zitten.En max toerental zal gaan tot 7500 rpm.
jans schreef:Vanmorgen bij Vmax andere nokkenassen geregeld. Gelijk ook de turbo druk iets verhogen, om geen NM te verliezen. 400 pk moet er dan in zitten.En max toerental zal gaan tot 7500 rpm.
Vrienden van me hebben recent in rijswijk een "gamehall" opgezet voor bedrijfsuitjes e.d, alleen besloten gezelschappen...ze zijn bijna uit de testfase.
Al zijn we dan wel geen bedrijf, van uitjes houden de meeste wel en een keer met zijn alle tegen elkaar rijden is altijd grappig.
Ik zou zeggen sander als ze klaar zijn voor een groep speedsterrijders (is er ook parkeergelegenheid voor meeredere speedsters?) zet het maar op de agenda.
Ik kom als het even kan!
Lijkt mij ook een leuk idee.
Ik heb het aan het begin van het jaar gedaan met de gummen club in Almere, zie de foto.
Maar dat was iets meer voor de echte die-hards, echte sim games op de pc, GTR en Rfactor. Zo ongeveer het meest realistische wat er te krijgen nu.
Maar ik denk dat dat iets te moeilijk is voor beginners, je moet er echt wat tijd in steken om een beetje op de baan te kunnen blijven. Misschien is daarom zo'n console spel iets handiger voor iedereen.
Wanneer?!
Bijlagen
sim1.jpg (58.93 KiB) 7902 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Maik op 27 mar 2006 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.