Terugroepactie controle lichtmetalen velgen
- Ride-aholic
- Actief lid
- Ride-aholic
- Actief lid
- SteV6
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Navraag heeft bij de Oosterburen tot nu toe (+/- 8 uur voorbij) niets opgeleverdpatje schreef:heb net even gekeken bij mij staat er pt in wat zou da willen zeggen![]()
En hoe word zo een terugroep actie beslist ? zal toch wel van opel Duitsland komen Of niet?
Groetjes patje

Ik neem dus aan dat er in Duitsland (nog) niets over bekend is.
SteV6
S4 Avant
- Marcel
- Contacteer:
De vorige eigenaar van SteV6 zijn 2.2 achtervelgen zijn wel bekend....euhhh alleen heeft die zijn speedster waar ze vanaf komen allang niet meerMaik schreef:Ja, daar ben ik dus ook benieuwd naar.
Met Paul zou het bijvoorbeeld wel loslopen, want dat zijn mijn oude achterwielen, daar zou ik zo weer mee terug kunnen.
Als de vorige eigenaar niet meer te achterhalen is, zou het moeilijker kunnen worden...

Tot op heden heb ik nog geen post voor mijn 2001 mogen ontvangen.
Maandag maar een naar twee dealers bellen dan. Die waar hij nu in onderhoud is en degene waar hij gekocht is. Alleen weet Oosterhout weer niet waar hij oorspronkelijk vandaan komt.
Ik zal straks eens kijken wat er in mijn velgen staat.
Maandag maar een naar twee dealers bellen dan. Die waar hij nu in onderhoud is en degene waar hij gekocht is. Alleen weet Oosterhout weer niet waar hij oorspronkelijk vandaan komt.
Ik zal straks eens kijken wat er in mijn velgen staat.
- Marcel
- Contacteer:
Het VIN nummer was trouwens : via PB dusMarcel schreef:De vorige eigenaar van SteV6 zijn 2.2 achtervelgen zijn wel bekend....euhhh alleen heeft die zijn speedster waar ze vanaf komen allang niet meerMaik schreef:Ja, daar ben ik dus ook benieuwd naar.
Met Paul zou het bijvoorbeeld wel loslopen, want dat zijn mijn oude achterwielen, daar zou ik zo weer mee terug kunnen.
Als de vorige eigenaar niet meer te achterhalen is, zou het moeilijker kunnen worden...

Laatst gewijzigd door Marcel op 17 jun 2006 13:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Even afwachten...
Vandaag even geinformeerd bij de Opel dealer (Autoteam Roosendaal) waar ik mijn Speedster 2 jaar geleden als demo heb gekocht.
Via het VIN nummer wist men te vertellen dat er nog 3 meldingen betreffende terugroepacties open stonden....
Gek dus dat ik nooit bericht heb gekregen en nu ook weer niet.
Men zou in Goes (de hoofdvestiging) informeren.
Men wist niet te vertellen wat er nog moest gebeuren. Op de vraag of het mogelijk over de ABS unit, de airbag, de remklauwen en de achtervelgen ging bleef men het antwoord schuldig.
Tevens kreeg ik een brief van deze dealer dat mijn Speedster binnenkort APK gekeurd moet worden....wel vreemd daar dit 3 weken geleden al moest en is gedaan !
Service van deze dealer valt mij tot nu toe erg tegen en dit terwijl ik er in het verleden 3 nieuwe en 1 gebruikte Opel heb gekocht.
Ga ook maar even informeren of ze in Oosterhout iets voor mij kunnen betekenen. Wat ik daar laatst zag beviel me goed en indien ze iets voor mij kunnen doen mogen zij ook gelijk 2 nieuwe achterbanden leveren.
Via het VIN nummer wist men te vertellen dat er nog 3 meldingen betreffende terugroepacties open stonden....
Gek dus dat ik nooit bericht heb gekregen en nu ook weer niet.
Men zou in Goes (de hoofdvestiging) informeren.
Men wist niet te vertellen wat er nog moest gebeuren. Op de vraag of het mogelijk over de ABS unit, de airbag, de remklauwen en de achtervelgen ging bleef men het antwoord schuldig.
Tevens kreeg ik een brief van deze dealer dat mijn Speedster binnenkort APK gekeurd moet worden....wel vreemd daar dit 3 weken geleden al moest en is gedaan !
Service van deze dealer valt mij tot nu toe erg tegen en dit terwijl ik er in het verleden 3 nieuwe en 1 gebruikte Opel heb gekocht.
Ga ook maar even informeren of ze in Oosterhout iets voor mij kunnen betekenen. Wat ik daar laatst zag beviel me goed en indien ze iets voor mij kunnen doen mogen zij ook gelijk 2 nieuwe achterbanden leveren.
even mijn woorden terug nemenmarcel85 schreef:mooi stom geregeld dan!
kunnen ze via het rdw niet beter de echte eigenaars opsporen en een brief sturen?

maandag ga ik direct naar opel...
gr marcel
- Speedfreak
- Mega lid
- Contacteer:
Afspraak gemaakt.
Contact opgenomen met Opel Centrum Oosterhout.
Belde netjes terug en inderdaad.... mijn abs unit, remklauwen en achterwielen komen mogelijk in aanmerking voor een upgrade.
Gek, dat men dit in Oosterhout wel zo kan vermelden en in Roosendaal erg terughoudend is.
Heb gelijk een afspraak gemaakt voor een grote beurt zodat gelijk het eea kan worden nagekeken en indien nodig een vervolgafspraakkan worden gemaakt om het eea betreffende de terugroepakties in orde te maken.
Belde netjes terug en inderdaad.... mijn abs unit, remklauwen en achterwielen komen mogelijk in aanmerking voor een upgrade.
Gek, dat men dit in Oosterhout wel zo kan vermelden en in Roosendaal erg terughoudend is.
Heb gelijk een afspraak gemaakt voor een grote beurt zodat gelijk het eea kan worden nagekeken en indien nodig een vervolgafspraakkan worden gemaakt om het eea betreffende de terugroepakties in orde te maken.
Inleveren is normaal !
Wanneer ik in aanmerking kom voor nieuwe velgen moet ik mijn oude ook inleveren omdat deze daarna moeten worden vernietigd.
Lijkt mij overigens ook normaal als er technische gebreken aan deze velgen zijn of kunnen ontstaan die de verkeersveiligheid c.q. de veiligheid van de inzittenden van een Speedster in gevaar kunnen brengen.
De remklauwen bleken bij mij nog op het "lijstje" te staan net zoals de abs unit. Deze laatste 2 zijn eerder aan de orde geweest. Mogelijk dat anderen hier meer over weten.
Lijkt mij overigens ook normaal als er technische gebreken aan deze velgen zijn of kunnen ontstaan die de verkeersveiligheid c.q. de veiligheid van de inzittenden van een Speedster in gevaar kunnen brengen.
De remklauwen bleken bij mij nog op het "lijstje" te staan net zoals de abs unit. Deze laatste 2 zijn eerder aan de orde geweest. Mogelijk dat anderen hier meer over weten.