Alweer terug roep actie's!!!
- Piet
- Giga lid Carbon
Ga ik ook wel doen, wachten op de banden.
Mijn rijstijl komt ook mede omdat ik de zaak niet vertrouw en dus met veel meer marge ga rijden dan nodig.
Heb gisteren nog tegen Edwin gezegd wat ik van dat ABS vond en vroeg hem of andere daar niet over klagen. Ik was de eerste volgens hem die er over klaagde. Het kan natuurlijk zijn omdat wij met zijn alle weten dat het ABS klote is dat we dat daar niet over klagen omdat nu eenmaal zo is. Zit er toch aan te denken om eens een brief naar Opel nederland te sturen want dit slaat helemaal nergens op.
Mijn rijstijl komt ook mede omdat ik de zaak niet vertrouw en dus met veel meer marge ga rijden dan nodig.
Heb gisteren nog tegen Edwin gezegd wat ik van dat ABS vond en vroeg hem of andere daar niet over klagen. Ik was de eerste volgens hem die er over klaagde. Het kan natuurlijk zijn omdat wij met zijn alle weten dat het ABS klote is dat we dat daar niet over klagen omdat nu eenmaal zo is. Zit er toch aan te denken om eens een brief naar Opel nederland te sturen want dit slaat helemaal nergens op.
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
piet schreef:
Heb gisteren nog tegen Edwin gezegd wat ik van dat ABS vond en vroeg hem of andere daar niet over klagen. Ik was de eerste volgens hem die er over klaagde.

Kan ook zijn dat ie maar 1 Speedster in onderhoud heeft.....

Opel geeft zelf papieren uit waarin staat dat het zo is, de man heeft verstand van zaken. Jammer dat het wel het einde van jezelf en je Speedster kan zijn. Opel is echt een k..bedrijf! Dat je mensen zo laat rijden.....
- stevenflappy
- Contacteer:
Ik denk dat ze er bij Opel iets te makkelijk over hebben gedacht.
Dat kan natuurlijk gebeuren als je daarna maar het uiterste doet om te zorgen dat je klanten weer veilig gebruik kunnen maken van hun speeltje.
Daar ben ik niet van onder de indruk.
Als dit clubje er niet was geweest had ik van geen enkele recall geweten.
Hoeveel Speedsterrijders zijn er die hier geen bezoekje brengen en dus waarschijnlijk van niets weten en potentieel gevaar lopen?
Dat kan natuurlijk gebeuren als je daarna maar het uiterste doet om te zorgen dat je klanten weer veilig gebruik kunnen maken van hun speeltje.
Daar ben ik niet van onder de indruk.
Als dit clubje er niet was geweest had ik van geen enkele recall geweten.
Hoeveel Speedsterrijders zijn er die hier geen bezoekje brengen en dus waarschijnlijk van niets weten en potentieel gevaar lopen?
Heeft alleen nog pet met nr:0672
@ piet zit met hetzelfde probleem als jij met je abs met als gevolg dat ik ook met een veel te grote marge rij als het op remmen aankomt ! Als ik dan een op veilig stukje wil uittesten doet het natuurlijk niets en kan ik redelijk remmen maar toch niet echt genoeg vind ik
.heb ook al verschillende keren aan de garage gevraagd maar niemand kan een afdoent antwoord geven of zelf naar een oplossing zoeken? Het eindigd altijd met hij heeft de recall zeker gehad .
Zit er ook over te denken om een brief naar opel te sturen, maar naar de info die ik al gehoord heb zal dat niet veel uitmaken, ze zullen zeggen van kontakt op te nemen met je plaatselijke dealer, en dan sta je terug naar af.
abs switch heb ik ook al gedacht maar stel dat je dan een ernstig ongeval krijgt en de verzekering onderzoekt de zaak en komt op die schakelaar uit kan je het wel schudden
,je kan je wijziging proberen aan te geven met je motivatie maar hoe ze daar dan op reageren weet ik ook niet
patje

Zit er ook over te denken om een brief naar opel te sturen, maar naar de info die ik al gehoord heb zal dat niet veel uitmaken, ze zullen zeggen van kontakt op te nemen met je plaatselijke dealer, en dan sta je terug naar af.
abs switch heb ik ook al gedacht maar stel dat je dan een ernstig ongeval krijgt en de verzekering onderzoekt de zaak en komt op die schakelaar uit kan je het wel schudden

patje
- stevenflappy
- Contacteer:
- Piet
- Giga lid Carbon
Ik vrees dat je gelijk hebt.Zit er ook over te denken om een brief naar opel te sturen, maar naar de info die ik al gehoord heb zal dat niet veel uitmaken, ze zullen zeggen van kontakt op te nemen met je plaatselijke dealer, en dan sta je terug naar af.
Dat is mijn angst ook.abs switch heb ik ook al gedacht maar stel dat je dan een ernstig ongeval krijgt en de verzekering onderzoekt de zaak en komt op die schakelaar uit kan je het wel schudden, je kan je wijziging proberen aan te geven met je motivatie maar hoe ze daar dan op reageren weet ik ook niet
Als alles faalt ga ik toch maar een vxr unit kopen.