Ik hoorde vandaag van een Opel monteur dat er weer nieuwe terugroep actie´s komen voor de Speedster. Ze moeten terug voor de airbag en ABS. Dat wordt de tweede keer dat het vervangen wordt dan. Ik ga benzine geld en uren geld terug vragen. Schadeclaim
Ik ben geweest voor mijn 15000km onderhoud vorige week, en ze hebben de volledige remkabel (voor tot achter) moeten vervangen, ook zo'n "actie". Koste mij niets natuurlijk. Ze moesten die hele onderkant demonteren.
Raphael schreef:Das ook altijd erg prettig om ter plekke te horen, hopelijk kreeg je dan wel een leen auto mee ?
Nee, hoefde niet, ze hebben het diezelfde dag gedaan.
Die ene technieker zei dat ie me ervoor zag rijden, in de stad, en dacht dat het een Lotus was ... dat werkt dan in een Opel garage ... (Misschien deed hij vooral Pontiac, die daar ook in die garage was gerepresenteerd)
ben beniewd wat er dan nu voor een nieuwe abs unit inkomt.
Heb met de bridgstones in maatje 205 voor overigens geen problemen gehad met het ABS in de ardennen, maar ik heb dan ook alleen rustig gereden, zoals de anderen kunnen beamen
piet schreef:Ik mag hopen dat het de ABS unit is. Ben al een paar keer verrast door dat klote ding. Dat ding is gewoon gevaarlijk.
Is op te lossen voor een paar euro, heb je nergens last meer van!! Raad het echt iedereen aan die problemen heeft, het was een wereld van verschil met Dinant van de zomer!
Ik was er altijd op tegen, maar ik denk dat ik dat ook ga doen als ze bij Opel niet iets aan de ABS unit doen. Met de huidige ABS is niet te rijden in de Ardennen zonder heel veel marge te houden en dan nog wordt je verrast.