Alweer terug roep actie's!!!

Algemene zaken omtrent onze auto.
speedster
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Alweer terug roep actie's!!!

Bericht door speedster »

Ik hoorde vandaag van een Opel monteur dat er weer nieuwe terugroep actie´s komen voor de Speedster. Ze moeten terug voor de airbag en ABS. Dat wordt de tweede keer dat het vervangen wordt dan. Ik ga benzine geld en uren geld terug vragen. Schadeclaim :lol:
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

:shock:
Krijgen we dan allemaal de VXR ABS-unit? 8)

Die airbag zal ik niet voor in aanmerking komen, de vorige recall ook al niet namelijk...
Ik ben benieuwd!
Afbeelding
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje

Bericht door SteV6 »

Peter,

Begrijp ik het inderdaad goed? Is dit een andere terugroep dan de al bekende ABS en airbag-actie van jaren terug?

Dus opnieuw vervangen van ABS en/of airbag ... Even wachten dan maar op het briefje vanuit Oosterhout.

SteV6
S4 Avant
speedster

Bericht door speedster »

SteV6 schreef:Peter,

Begrijp ik het inderdaad goed? Is dit een andere terugroep dan de al bekende ABS en airbag-actie van jaren terug?

Dus opnieuw vervangen van ABS en/of airbag ... Even wachten dan maar op het briefje vanuit Oosterhout.

SteV6

Het is inderdaad weer een andere terugroep actie. Hij kon verder geen details erover vertellen.
TorBeest
Actief lid

Bericht door TorBeest »

Ik ben geweest voor mijn 15000km onderhoud vorige week, en ze hebben de volledige remkabel (voor tot achter) moeten vervangen, ook zo'n "actie". Koste mij niets natuurlijk. Ze moesten die hele onderkant demonteren.
Raphael
Actief lid

Bericht door Raphael »

Das ook altijd erg prettig om ter plekke te horen, hopelijk kreeg je dan wel een leen auto mee ?
TorBeest
Actief lid

Bericht door TorBeest »

Raphael schreef:Das ook altijd erg prettig om ter plekke te horen, hopelijk kreeg je dan wel een leen auto mee ?
Nee, hoefde niet, ze hebben het diezelfde dag gedaan.

Die ene technieker zei dat ie me ervoor zag rijden, in de stad, en dacht dat het een Lotus was ... dat werkt dan in een Opel garage ... (Misschien deed hij vooral Pontiac, die daar ook in die garage was gerepresenteerd)
Maarten

Bericht door Maarten »

ben beniewd wat er dan nu voor een nieuwe abs unit inkomt.
Heb met de bridgstones in maatje 205 voor overigens geen problemen gehad met het ABS in de ardennen, maar ik heb dan ook alleen rustig gereden, zoals de anderen kunnen beamen :roll:

Maarten
stef666

Bericht door stef666 »

Dan kan je je morgen weer uitleven Maarten..... :mrgreen:
Grtn. Stefan

Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer... :cry:
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Ik mag hopen dat het de ABS unit is. Ben al een paar keer verrast door dat klote ding. Dat ding is gewoon gevaarlijk.
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Bericht door Hendrik-Jan »

Ik heb gisteren een afspraak voor onderhoud gemaakt bij OpelCentrum. Daar was niets bekend...
Lotus Elise S2
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

piet schreef:Ik mag hopen dat het de ABS unit is. Ben al een paar keer verrast door dat klote ding. Dat ding is gewoon gevaarlijk.
Is op te lossen voor een paar euro, heb je nergens last meer van!! Raad het echt iedereen aan die problemen heeft, het was een wereld van verschil met Dinant van de zomer!
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Ik was er altijd op tegen, maar ik denk dat ik dat ook ga doen als ze bij Opel niet iets aan de ABS unit doen. Met de huidige ABS is niet te rijden in de Ardennen zonder heel veel marge te houden en dan nog wordt je verrast.
Rotax
Mega lid

Bericht door Rotax »

Ja, had het ook een paar keer in Frankrijk. Met name op bobbelige weggetjes kunnen er rare dingen gebeuren met de ABS-unit. Je went er ook niet aan...
Raphael
Actief lid

Bericht door Raphael »

En waarom worden ze er dan niet helemaal uitgesloopt ? misschien een stomme vraag zal wel aan mij liggen :P
Plaats reactie