Kalender aktie Speedsterclub Duitsland
- linne150
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Spiky schreef:Er is wat heibel binnen de club.
Wellicht heeft het daar iets mee te maken.
Spiky

The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
`` Scum on Wheels``
Groet Wilbert.
- Piet
- Giga lid Carbon
Zilver? Je hebt zeker een Lotus.
Ik heb wat zitten spelen met die software maar je kunt er best een aardige kalender mee maken. Het kost iets van 18 euro om die dan te laten maken. Is er intresse om de mooiste zilvere, grijze, rode etc Speedster foto's te verzamelen. We zouden die foto's dan in het fotoalbum kunnen zetten en dan een pool maken voor de mooiste 12 of zo.

Ik heb wat zitten spelen met die software maar je kunt er best een aardige kalender mee maken. Het kost iets van 18 euro om die dan te laten maken. Is er intresse om de mooiste zilvere, grijze, rode etc Speedster foto's te verzamelen. We zouden die foto's dan in het fotoalbum kunnen zetten en dan een pool maken voor de mooiste 12 of zo.

- Piet
- Giga lid Carbon
Stuur de foto's dan maar op.
Laten we zegen maximaal 2 foto's per persoon dan zet ik ze in het fotoalbum.
De foto's moeten minimaal 2 megapixel zijn anders zien ze er niet uit bij het afdrukken.
Stuur je foto naar fotoalbum@speedsterclub.nl
Laten we zegen maximaal 2 foto's per persoon dan zet ik ze in het fotoalbum.
De foto's moeten minimaal 2 megapixel zijn anders zien ze er niet uit bij het afdrukken.
Stuur je foto naar fotoalbum@speedsterclub.nl
- Piet
- Giga lid Carbon
Heb ff gekeken naar je foto Wilbert maar die is veel te klein. Je hebt het origineel toch wel ergens? Ik heb niet zoveel echte afdrukken vrees ik. Maar je zoon zal wel weten hoe je een foto moet mailen.
Mocht je de foto op je computer hebben staan dan is het een kwestie van de foto als bijlage met een mailtje naar mij te sturen. Desnoods gebruik je mijn e-mail adres.
Mocht je de foto op je computer hebben staan dan is het een kwestie van de foto als bijlage met een mailtje naar mij te sturen. Desnoods gebruik je mijn e-mail adres.