De jaarlijkse kalender aktie van de Speedsterclub in Duitsland is weer begonnen.
Tot en met 4 november is het mogelijk om je foto's met daarop een Speedster aan te bieden. De foto's moeten dit jaar wel in de stand staand zijn.
In de week daarna zullen de foto's beoordeeld gaan worden door alle leden.
Alleen heb ik nog bijna geen foto's van de Speedster. Ik had me voorgenomen om de auto bij mooi weer eens flink te poetsen en dan een leuke fotoshoot te houden. En aangezien we nou niet echt een beste zomer gehad hebben....
Maar net wel even een fotootje gemaakt met wat ik bij de hand had hier achter mijn computer: een schaalmodel.
Ik noem em "Spielerei":
Ik kan helaas geen foto's meer maken Enige tijd geleden stond ik thuis op de oprit met een vriend te praten. Daarbij had ik even mijn camera (in hoes) achter op mijn vrouw haar auto gelegd. Even daarna reed zij nietsvermoedend door en mijn camera was foetsie Ik heb de afgelegde weg nog over enkele km gechecked, maar niets te vinden Als vervanger heb ik de Panasonic Lumix DMC-TZ3EG-A op het oog, maar ik wacht nog even af of er geen promotieprijs op komt
Spiky schreef:Kwam nog een foto voorbij die verdacht veel op de Speedster van jou leek
Engelse kalender heb ik eigenlijk nooit gezien.
Spiky
Dat is de LeMans Groene Turbo van Tommess. Toendertijd hebben we nog overleg gehad omdat hij net als ik de ATS velgen goudkleurig wilde hebben. Mijn foto's hebben Tommess over de streep getrokken ...
De foto's zijn vorig jaar gemaakt op de maasvlakte met Jop. Enkele van jullie hebben hem ontmoet tijdens het Zandvoort event in April. Alle eer gaat natuurlijk naar hem.
Totaal aantal punten volgens mij. Maar veel zal het niet schelen, als je nu naar de tussenstand kijkt dan zie je dat het totaal aantal punten en de gemiddelde waardering "gelijk" opgaan.
En als er in de top 12 2x dezelfde auto zou komen te staan wordt de hoogst gewaardeerde foto genomen en de andere foto geschrapt, zodat nummer 13 alsnog erin komt.