Speedster toevallig bekend

Je auto te koop aanbieden.
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

En Paskal, kan je zaterdag nog gaan shoppen voor die olifantgrijze speedster? Neem je hem dan gelijk mee terug op de trailer trouwens? :wink:
Afbeelding
Paskal
Actief lid
Contacteer:

Bericht door Paskal »

Maik schreef:En Paskal, kan je zaterdag nog gaan shoppen voor die olifantgrijze speedster? Neem je hem dan gelijk mee terug op de trailer trouwens? :wink:
Haha, zou zo maar kunnen. Kreeg vanmiddag mail van de verkoper..... de potentiële koper die vanmiddag langs was geweest wilde eerst ook nog de Zandvoortse zilveren bekijken en zou zsm terugbellen. Koper geloofde de staat van de auto in Bhoek niet omdat hij er zooo perfect uit zag. Ik zag de bui al hangen..... za.ochtend om 9.45u gaat de foon dat de Speedster voor mijn neus verkocht is :(

Daar had ik weinig zin in dus direct verkoper gebeld of ik vanavond kon komen :) Zo gezegd zo gedaan en hetgeen de verkoper vertelde is zekers niet gelogen.... echt een beauty waarbij het lijkt of hij net uit de showroom komt. Geen krasje of deukje te bekennen en alles ziet er perfect uit. 11.300 km gelopen, altijd garage gestald, terugroepactie koelslang, ABS en achtervelgen gehad, nooit mee in de regen gereden etc. Verkoper was wat oudere man (begin 50 schat ik) die hiervoor een Westfield Megabusa had gehad en duidelijk een autoliefhebber is. Je snapt wel dat het de hele avond auto voor en auto na was :) Stuk met de wagen wezen rijden en alles voelde als nieuw aan. Kortom: onder voorbehoud van de keuring bij vd Sten (morgen even bellen wanneer) is nummer 679 (als ik me niet vergis :oops: )van mij :)

Heb er echt mega-veel zin. Kan nu ook in huis weer aan het verbouwen... twijfelde of ik de Speedster buiten zou laten staan maar een auto in zo'n staat wil ik echt niet full-time buiten hebben staan (nee, ik ben geen poetser!) dus wasmachine, droger etc moeten naar de andere kant van de muur (in een kast in de pc-kamer) verplaatst worden zodat Speedy in de garage kan :)

Eigenaar is auto-technisch aardig onderlegd want heeft zelf op vakkundige wijze de einddemper compleet aangepast zodat hij naar zijn zin goed klinkt. Kreeg net nog een mail met de hele uitleg erbij + foto's :shock: Er zit ook een K&N inductie-kit op dus dat klinkt bij elkaar een stuk beter dan de standaard elektro-sound ;)

Nu maar hopen dat vd Sten snel tijd heeft, maar ik zie het als een formaliteit want dit exemplaar is (in mijn ogen) echt helemaal in orde!

Grt,

Een blije Paskal :D
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Klinkt goed, ik zou hem zo hebben meegenomen en gelijk naar de spuiter. :wink:
Dat je hem in garage in wil hebben snappen we hier maar al te goed.
Maik

Bericht door Maik »

Goed geregeld Paskal! Onder voorbehoud gefeliciteerd!
Heb je wel een beetje naar het chassis gekeken? Voor bij de voorwielophanging kunnen de meest vreselijke schades zitten en het voordeel daar is dan dat je dat kan zien zonder de boel helemaal uitelkaar te schroeven :wink:
Het klinkt inderdaad als een perfekt exemplaar. Hopen dat van Sten ook zo enthousiast is straks!
Afbeelding
Vino
Actief lid

Bericht door Vino »

Hey Pascal,

Onder voorbehoud gefeliciteerd !
Leuk dat er weer een mooie zilver kleurige :lol: speedster in Helmond komt te staan, en ook nog in een straal van 500 meter !! 8)

Als je 'm hebt, moeten we zeker eens afspreken !

Gr,
bas 'vino'
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door allen »

Over een maandje staat er volgens mij geen Speedster meer te koop in Nederland! :lol:
Bij voorbaat gefeliciteerd.
Paskal
Actief lid
Contacteer:

Bericht door Paskal »

Afspraak is gemaakt.....morgenvroeg 9.00u sta ik bij van Sten voor de deur voor een deskundige blik naar nr. 679. Als alles goed is (en daar ga ik wel vanuit) dan kachel ik morgen rond het middaguur met het dakje eraf (het mooie weer komt eraan) huiswaarts :D
Speedfreak
Mega lid
Contacteer:

Bericht door Speedfreak »

Gefeliciteerd!!

en ook nog in de mooiste kleur.... kan niet op voor jou!
LARINI POWERRRRRRR!!!!!
Gerard
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Gerard »

Alvast maar gefeliciteerd met je Speedy.
Heeft alleen nog pet met nr:0672
Edjes
Mega lid

Bericht door Edjes »

Feli! Waanzinnig mooie kleur trouwens!!
Speedster T #5002
Spiky
Actief lid

Bericht door Spiky »

Gefeliciteerd!! Veel plezier met je Speedster.

Spiky :alone:
Afbeelding
Elise
Mega lid

Bericht door Elise »

Had iemand al iets gezegd over zie prachtige zilveren kleur? :lol:

In ieder geval gefeliciteerd.
Maik

Bericht door Maik »

Gaaf hoor! En toch verstandig dat je ervoor gekozen hebt om hem in calypso rood over te laten spuiten, top!! :)

En met vlag en wimpel door de keuring gekomen?
Afbeelding
Speedfreak
Mega lid
Contacteer:

Bericht door Speedfreak »

en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en? en?

toffe wagen he?
LARINI POWERRRRRRR!!!!!
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door allen »

Als hij slim is, is hij nu al ongeveer bij Calais en gaat hij een weekje in Wales Speedsteren. In dat geval zal het ook wel ff duren voor hij reageert hehe...
Plaats reactie