meningen over Opel

Algemene zaken omtrent onze auto.
ohjeetje..
Actief lid

Bericht door ohjeetje.. »

Hendrik-Jan schreef:
Gerard schreef:Als je naar prijs/prestatieverhouding kijkt ben je een lul als je je Speedster hebt ingeruild voor een Lotus.
Ha ha. Is je rekenmachine kapot?
Maar ik ben blij dat jij het zegt en niet iemand met zijn volle verstand. :wink:
Ja zeker, de hypotheker!!
Kan me niet voorstellen dat dat gele hok beter is dan mijn zwarte!

Groeten,

Nico
Mijn zwarte engelen dus..
Speedster 2.2
Golf GTI
ohjeetje..
Actief lid

Arno schreef:
allen schreef:Klinkje, wordt het niet eens tijd dat je gewoon eens een Gewoon ff rijden, is het niets, kun je je weer concentreren op je Mx-5. :idea:
Exact! Je zal zelf proef-ondervindelijk moeten vaststellen of het een auto voor je is.

Getallen zeggen allemaal zo weinig met sportauto's of wat daarvoor door moet gaan.

De mate van 'lol' in een auto wordt grotendeels bepaald door wat je zoekt en of dat een beetje is wat een auto beidt.

Heel simpel voorbeeld.. Ben je iemand die graag een 'losse' auto heeft die meer glijdt als gript, dan zal je bij de meeste midden- of achtermotor auto's niet zo aan je trekken komen (tenzij je naar klassiekers gaat), want die zijn veelal meer opgezet op strak door bochten te gaan.

Bye, Arno.
Om eerlijk te zijn...de Golf GTI heeft mijn stoutste verwachtingen overtroffen. Als ik echt moet kiezen tussen de GTI en de Speedster, dan neem ik de GTI. Geen twijfel mogelijk. In mijn Lotus Europa S2 werd ik op de sprint er al uitgereden door GTI's . Toen dus naar Henk van Zalingen in Naarden: zijn advies was: koop een GTI! Dat was 25 jaar geleden. En die is er dus nu. Geen moment spijt. Gelukkig heb ik beide auto's... want de Speedster is toch ook heel ...wat zal ik zeggen..sportscar.

Groeten,

Nico
Speedster 2.2
Golf GTI
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Regelmatig in een Porsche gezeten de laatste tijd en tering wat zijn die saai......... :yawn: :yawn: :yawn:

Dus ja, weet 1 keer wel waar ik het over heb..... Over saaie Porsches :toot:
ohjeetje..
Actief lid

stevenflappy schreef:Regelmatig in een Porsche gezeten de laatste tijd en tering wat zijn die saai......... :yawn: :yawn: :yawn:

Dus ja, weet 1 keer wel waar ik het over heb..... Over saaie Porsches :toot:
Ga lekker slapen Flap. In de Porsche. Zitten is nog geen rijden :toot:

Groeten,

Nico
Speedster 2.2
Golf GTI
stevenflappy
Contacteer:

Dat is nou ook nog een punt.... Rijden of er naast zitten, het is allebei saai in een Porsche.....
:yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn:

Maar kom nou toch op hee, alsof iemand die een Speedster heeft gereden een Porsche echt spannend vind.... Het zijn echt net bots-autotjes :? :? Voor dat geld koop je er dan ook nog een Turbo bij met evenveel pk's die veel sneller is.

En van wat er dan overblijft kan je benzine-geld betalen om steeds naar Duitsland te rijden om te kijken of ie al klaar is..... :D Dat dan weer wel!!
stevenflappy
Contacteer:

Maar goed, veel mensen kunnen uit een Speedster geen snelheid halen omdat ze niet kunnen rijden, kan je dit wel dan is er weinig wat er bij blijft op een bochtige weg.

Voor die mensen zijn auto's die makkelijk te handelen zijn zoals een Porsche 911, Mini Cooper S Works, Ford Focus 2.5T, en ja ook een Golf Gti, die kunnen dan ook een keer hard............ :toot: :jump:

Weltrusten!! :wink:
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Bericht door Hendrik-Jan »

ohjeetje.. schreef:
Hendrik-Jan schreef:
Gerard schreef:Als je naar prijs/prestatieverhouding kijkt ben je een lul als je je Speedster hebt ingeruild voor een Lotus.
Ha ha. Is je rekenmachine kapot?
Maar ik ben blij dat jij het zegt en niet iemand met zijn volle verstand. :wink:
Ja zeker, de hypotheker!!
Kan me niet voorstellen dat dat gele hok beter is dan mijn zwarte!

Groeten,

Nico
Speedster 840kg/147pk = 5,714
Elise 111S 770kg/160pk = 4,813

En de aankoopsom is ook redelijk gelijk.
Verder is het persoonlijke voorkeur en de Elise vind ik ietsepietsie leuker dan de Speedster.
Maar wel goede herinneringen aan de Speedster!
Lotus Elise S2
Robin
Actief lid

Bericht door Robin »

Holy crap hier zijn zoveel foute quotes over Opel, goede trouwens ook :wink: dat ik er de tijd niet insteek om op alle quotes te reageren. :shock:

Vooral vele van de reacties van autoblog zijn gewoon zever :twisted:

Vele mensen vergeten zeker dat opel een gewoon automerk is en geen fabrikant van supercars is en dat hoeft ook helemaal niet daarvoor heb je ferrari, porsche, pagani, lambo en dergelijke. Maar om Opel saai te noemen hmm dat iemand mij dan eens uitlegt WTF er opwinder is aan VW, Renault, Citroën, Peugeot, Hyundai, Mercedes, Seat, Mazda, BMW, Volvo, Toyota enz.

Het is juist leuk dat opel af en toe een leuk model uitbrengt dat origineel al supersportief is zoals de speedster. Maar wie de meeste andere modellen van opel afbreekt kent er gewoon niks van. Een kleine tip ga eens naar een opelmeeting of zo.

In ieder geval elke persoon heeft wel zijn voorkeur voor een bepaald merk en maar goed ook anders was het pas SAAI :wink:
Speedfreak
Mega lid
Contacteer:

Bericht door Speedfreak »

3 pagina's gezever zeg.... :oops: :oops:

gaat allemaal af van je rij-tijd he! hoop dat jullie dat beseffen!
LARINI POWERRRRRRR!!!!!
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Hebben ze bij OPEL niet: http://wickedweasel.com/knickers/

:toot:
Lotus Elise S2
stevenflappy
Contacteer:

Voor deze prijs krijg je bij Lotus alleen een stuur :

http://link.marktplaats.nl/167083422

Of een oud geel hok...........!!! :twisted:

Sorry HJ.......... :lol:
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Bij Taget staan er nog een paar....
Lotus Elise S2
stevenflappy
Contacteer:

"Officieel" niet........... :wink: Die hokken zijn allemaal krom of net opgedroogd na een zwempartij....
Pipo

Bericht door Pipo »

stevenflappy schreef:Voor dat geld koop je er dan ook nog een Turbo bij met evenveel pk's die veel sneller is.
En van wat er dan overblijft kan je benzine-geld betalen om steeds naar Duitsland te rijden om te kijken of ie al klaar is.....
Maar goed, veel mensen kunnen uit een Speedster geen snelheid halen omdat ze niet kunnen rijden, kan je dit wel dan is er weinig wat er bij blijft op een bochtige weg.
Wel, ik moet toegeven. Die Flap is zo stom nog niet :lol: :lol: :lol:
A thing of beauty is a joy forever!
stevenflappy
Contacteer:

Dank je 8)
Gesloten