meningen over Opel
meningen over Opel
leuk om deze reacties te lezen:
http://www.autoblog.nl/archive/2008/05/ ... post-14658
Gelukkig wordt door de meeste reageerders een uitzondering gemaakt voor Speedster (en GT).
http://www.autoblog.nl/archive/2008/05/ ... post-14658
Gelukkig wordt door de meeste reageerders een uitzondering gemaakt voor Speedster (en GT).
Heb mijn Speedster nu bijna 2 weken en hoe vaak ik al niet te horen heb gekregen "Wat moet jij nu met een Opel?" etc... Kan het niet meer op twee handen tellen
Totdat ik ze wat meer over de auto vertel. Als ze vervolgens een keer een stukje mee hebben gereden zijn ze helemaal om.
Ben zelf ook geen Opel-fan, maar mij gaat het om het concept van de auto. Verder zal de mening van anderen me eigenlijk wurst wezen. Als ik er maar tevreden en blij mee ben... en dat ben ik

Ben zelf ook geen Opel-fan, maar mij gaat het om het concept van de auto. Verder zal de mening van anderen me eigenlijk wurst wezen. Als ik er maar tevreden en blij mee ben... en dat ben ik

Als ie echt bij Opel gebouwd had geweest, had ie misschien nog wel beter geweest 
Je had ze moeten horen lachen bij de Porscheclub toen ik zei dat ik van een Porsche naar een Opel ging
Maar ik schaam me er uiteraard niet voor. De mijne was ge-de-badged door de vorige eigenaar en ik heb het Opel-logo weer op de grill geplakt.

Je had ze moeten horen lachen bij de Porscheclub toen ik zei dat ik van een Porsche naar een Opel ging

Maar ik schaam me er uiteraard niet voor. De mijne was ge-de-badged door de vorige eigenaar en ik heb het Opel-logo weer op de grill geplakt.

Opel Speedster 2.2 zwart
- zoonvanlinne150
- Mega lid
saai zonder passie??????klinkske schreef:VAG = 7 * saai grijze mussen zonder passie, mijn gedacht
Mocht ik een speedster kopen, ging er een vauxhall badge op. Kwestie van wat mysterieus te blijven voor de leken

vauxhall............lichte vorm van schaamte???
Zo een onzin altijd over dat VAG/opel enz enz,beauty is in the eye of the beholder.....
En oh ja,tis gewoon een opel,geen lotus-anders had dat wel op de kenteken papieren gestaan.....mijn gedacht

''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
''engels'' en ''meuk''
ieder recht op zijn mening, mijn gedacht.zoonvanlinne150 schreef:saai zonder passie??????klinkske schreef:VAG = 7 * saai grijze mussen zonder passie, mijn gedacht
Mocht ik een speedster kopen, ging er een vauxhall badge op. Kwestie van wat mysterieus te blijven voor de lekenlambo/R8/S8/flying spur/veyron/GT3 enz enz allemaal saaie mussen.....gelukkig dat je nooit voor de keuze komt te staan...
![]()
![]()
vauxhall............lichte vorm van schaamte???
Zo een onzin altijd over dat VAG/opel enz enz,beauty is in the eye of the beholder.....
En oh ja,tis gewoon een opel,geen lotus-anders had dat wel op de kenteken papieren gestaan.....mijn gedacht
Ik vind een VAG nogal koeltjes. Ik droom echt niet van een TT of R8
Zwijg me van de laatste 911 alikes. Ik zal er niet verliefd op worden.
De oudjes hebben iets dat de nieuwe generaties allemaal kwijt zijn. De Muari, de oer 911/ 356. Mjam, maar al die nieuwe 'grijze mussen' - ja, zo voel ik dat aan. Er is geen sex meer.
Ik rij 'maar' met een Mx5 je uit '93. Maar ik zou ook geen nieuwer model kopen, omdat ze nu net dat fraai gevormde missen, dat ik niet kan omschrijven. En, op mijn mx5 zijn neus kleeft een EUNOS badge. Nogal geinspireerd door Lotus, ja

Waarom? Ach, Mazda heeft de mx5 ontworpen na een boel wagens te hebben proefgereden. De lotus bleek de meest geliefde, en daarom hebben ze eentje ontworpen dat ideetjes heeft gestolen van de lotus stal.
Een lotus elise, exige, maar ook de oudjes hebben iets. EN gek genoeg heeft de speedster ook zo iets, naar mijn smaak.
Of ik een speedster koop hangt niet zo vh geld af. Eerder of ie me meer kicks geeft...
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Helemaal mee eens.... TT en R8 zijn echt spuuglelijk!! En veel te veel "af", en dan krijg je er ook geen echte geen echte kicks vanklinkske schreef:
ieder recht op zijn mening, mijn gedacht.
Ik vind een VAG nogal koeltjes. Ik droom echt niet van een TT of R8
Zwijg me van de laatste 911 alikes. Ik zal er niet verliefd op worden.

Ben t wl met Chris eens dat ze wel "echte" sportwagens in de VAG groep hebben die ik graag zou willen hebben, zo ook een hele mooie S8.... Geen sportwagen maar wel een hele mooie bak.... En dat motorgeluid!!!

Mooi, lelijk of zelfs spuuglelijk...tja, dat is allemaal heel erg persoonlijk natuurlijk.
Waar ik op doelde is de kwaliteit / problemen....
Overigens vind ik de opmerkingen die ik her en der (ook andere forums) over de 911 (en alikes) altijd erg vermakelijk.
Porsche hoeft niet zielig een of andere retro uitvoering zoals b.v. de Fiat 500 uit te brengen... als u begrijpt wat ik bedoel
Hoeft niet je smaak te zijn....maar ik vind dat ze daar in Stuttgart wel wat respect verdienen.
just my 2 cents
Waar ik op doelde is de kwaliteit / problemen....

Overigens vind ik de opmerkingen die ik her en der (ook andere forums) over de 911 (en alikes) altijd erg vermakelijk.
Porsche hoeft niet zielig een of andere retro uitvoering zoals b.v. de Fiat 500 uit te brengen... als u begrijpt wat ik bedoel

Hoeft niet je smaak te zijn....maar ik vind dat ze daar in Stuttgart wel wat respect verdienen.
just my 2 cents

- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer: