Pre Heater
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Ik zie dat bij mij het ijs op de gehele wagen gesmolten is. Dus in mijn geval...
Heb overigens op het vx220 forum gezien dat iemand z'n kachelunit uitklopte. Dat lijkt me nog wel leuk om te kijken of dat bij mij werkt. Momenteel geeft de kachel een maar een heel klein beetje warmte af als ik stil sta.

Heb overigens op het vx220 forum gezien dat iemand z'n kachelunit uitklopte. Dat lijkt me nog wel leuk om te kijken of dat bij mij werkt. Momenteel geeft de kachel een maar een heel klein beetje warmte af als ik stil sta.
en voordat je alles terugplaatst..
Maak je nog wat fotootjes van hoe alle kabels lopen ? Ben erg benieuwd hoe het er uiteindelijk uitziet en waar je zoal een route hebt gekozen en/of gemaakt voor je bekabeling van motorruimte naar binnen (vooral dit), van voor naar achter en van binnen naar de accu toe.
gr,
The-Duke

Maak je nog wat fotootjes van hoe alle kabels lopen ? Ben erg benieuwd hoe het er uiteindelijk uitziet en waar je zoal een route hebt gekozen en/of gemaakt voor je bekabeling van motorruimte naar binnen (vooral dit), van voor naar achter en van binnen naar de accu toe.
gr,
The-Duke
The bullshit stops when the light drops
- stevenflappy
- Contacteer:
- stevenflappy
- Contacteer:
- stevenflappy
- Contacteer:
- Treertje
- Actief lid
- Contacteer:
Zie hier de eerste resultaten :
De eerste foto na 10 min
De tweede na 25 min
Alleen de vetrektijd instellen en via de binnen temp meter berekend de timer de start tijd.
De beste investering ooit.......
Lekker met de vrouw koffie drinken en dan zonder te krabben instappen, en ook nog op tijd op werk!!!!!!!
De eerste foto na 10 min
De tweede na 25 min
Alleen de vetrektijd instellen en via de binnen temp meter berekend de timer de start tijd.
De beste investering ooit.......
Lekker met de vrouw koffie drinken en dan zonder te krabben instappen, en ook nog op tijd op werk!!!!!!!
- Bijlagen
-
- Afb072 (Small).jpg (52.26 KiB) 3277 keer bekeken
-
- Afb071 (Small).jpg (47.82 KiB) 3271 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Treertje op 27 jan 2009 9:36, 1 keer totaal gewijzigd.