Cars & Coffee Roadtrip 15 maart

Aanstaande evenementen.
Jurre
Lid

Bericht door Jurre »

speedster schreef:Bedankt :wink: Ik ben er erg blij mee met z'n mooie auto.
Jurre schreef:Deze vind ik ook zoooo mooi :shock: Is die van iemand hier? :roll:
Geweldige kleur :lol: heb er helaas niet meer foto's van gemaakt :(
Geld moet rollen, het liefst op vier wielen!
speedster
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door speedster »

De kleur, uh tjsa wat moet ik daar op zeggen ...................
Er kom vast wel een mogelijkheid om een keer foto's te maken bij een meeting of iets dergelijks.
Jurre schreef:Geweldige kleur :lol: heb er helaas niet meer foto's van gemaakt :(
Jurre
Lid

Bericht door Jurre »

speedster schreef:De kleur, uh tjsa wat moet ik daar op zeggen ...................
Er kom vast wel een mogelijkheid om een keer foto's te maken bij een meeting of iets dergelijks.
Jurre schreef:Geweldige kleur :lol: heb er helaas niet meer foto's van gemaakt :(
Vast wel! De kleur is niet te missen :wink:

10 mei is er ook een leuk evenement, in Veghel. Zal er even een nieuw topic over aanmaken!

www.jumbo-exclusief.nl
Rallye
Actief lid

Bericht door Rallye »

piet schreef:Blij dat ik er niet bij was. Wat een stelletje idioten.
Precies mijn gedachte toen ik het filmpje zag. Ik houd ook van een stevig stukkie doorrijden en ik ben echt geen brave chauffeur, maar wat hier gebeurd... :roll:

Of ik een eventuele volgende keer aan een C&C toerrit wil deelnemen? Nee dank je wel!
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
12Esc
Mega lid

Bericht door 12Esc »

Rallye schreef: Of ik een eventuele volgende keer aan een C&C toerrit wil deelnemen? Nee dank je wel!
En dan toch zo'n signature?

Ik vond het een geweldige dag. Geen belachelijke acties meegemaakt.
Jurre
Lid

Bericht door Jurre »

Maurice, ik heb jou ook nog ff snel zien staan :wink: maar heb je niet meer gesproken. zal ff kijken of ik foto's heb van jouw speedy. :wink:
Rallye
Actief lid

Bericht door Rallye »

12Esc schreef:
Rallye schreef: Of ik een eventuele volgende keer aan een C&C toerrit wil deelnemen? Nee dank je wel!
En dan toch zo'n signature?

Ik vond het een geweldige dag. Geen belachelijke acties meegemaakt.
Ik geloof onmiddelsijk dat het een leuke dag was, het zonnetje hielp natuurlijk ook mee. Gelukkig geen schades zover ik heb begrepen, maar ik heb naar mijn idee toch iets teveel testosteron in dat filmpje gezien en heeft weinig meer met een toerrit te maken.

Dat soort acties horen gewoon niet op de openbare weg thuis en had er misschien beter een circuit afgehuurd kunnen worden waar mensen veilig 'los' kunnen gaan. Gelukkig ging het deze keer nog goed.
Gelukkig voor de deelnemers deze keer ook geen radarcontroles o.i.d., maar ik ben er van overtuigd dat oom agent ook over internet beschikt en de kans dus groot is dat hij een volgende keer wel een fuik zet.

Nu wil ik hier zeker de moraalridder niet uithangen, want zoals gezegd ben ik zelf ook niet de meest brave chauffeur, maar ik denk echt dat dit soort roekeloze acties het uiteindelijk voor anderen weer zal verpesten en er op den duur niks meer kan worden georganiseerd. Just my 2 cents...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door allen »

Geloof mij maar dat je op het circuit ook niet naast de baan mag rijden. :lol:
Automotiveart.nl
Nieuw lid
Contacteer:

Bericht door Automotiveart.nl »

Als iemand nog foto's zoekt van de roadtrip...

http://forum.carsandcoffee.info/showthr ... 6&page=110
Afbeelding

Ze zijn hier schaamteloos van mij overgenomen, slecht bewerkt en neer gezet door "500".

Mmmm...

Thijs....
Afbeelding

Afbeelding

Mike....
Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie