En ik heb nog niemand meegemaakt die ze er niet mooi onder vond
Men denkt ook dat ze duurder zijn dan ze werkelijk kosten, goed teken
Welke ET waarde
Ik denk dat je de 205/45/17 voor net red......de 215/40/18 liepen bij mij heel licht aan, de 215/35/18 gaat goed.
8Jx18 met ET32 en 10mm spacer per zijde.
Als ze ook ET32 hebben, dan wordt het in ieder geval een heel mooi strak geheel !!!
En ik heb nog niemand meegemaakt die ze er niet mooi onder vond
Men denkt ook dat ze duurder zijn dan ze werkelijk kosten, goed teken
Welke ET waarde
Ik denk dat je de 205/45/17 voor net red......de 215/40/18 liepen bij mij heel licht aan, de 215/35/18 gaat goed.
8Jx18 met ET32 en 10mm spacer per zijde.
Als ze ook ET32 hebben, dan wordt het in ieder geval een heel mooi strak geheel !!!
ET zal rond de 32 liggen----in werkelijkheid zijn prijs kwalliteit niet helemaal correct want je betaalt de prijs van bv BBS maar hebben de kwalliteit niet.
Maar ja het oog wil ook wat ----en in de winter rij ik er toch niet mee dan gaan gewoon de oude velgen er weer onder.
Martin schreef:
ET zal rond de 32 liggen----in werkelijkheid zijn prijs kwalliteit niet helemaal correct want je betaalt de prijs van bv BBS maar hebben de kwalliteit niet.
Maar ja het oog wil ook wat ----en in de winter rij ik er toch niet mee dan gaan gewoon de oude velgen er weer onder.
Gr, Martin
Ik heb geen idee wat BBS velgen kosten......maar ik vond de prijs wel meevallen alhoewel het is en blijft een hoop geld.
Als ik OZ superleggera's eronder had gegooid was ik meer kwijt geweest in ieder geval als dit al zou passen
OZ superleggera velgen zijn wel super lichtgewicht velgen...ik heb trouwens al eerder OZ Superturismo velgen onder mijn Subaru gehad, en ik moet zeggen...de kwaliteit was echt super
speedster schreef:We kunnen volgende week wel een x afspreken dan kan je zelf voelen hoe het rij. Ben de hele week vrij. Ik woon in Hardinxveld en een ritje Papendrecht is geen probleem. Vooral als het mooi weer is.
@ speedster..
heb je ook spoorverbreder eronder, zo ja , hoeveel per as??
ik wil ook eibach verlagen 25/30 mm en voor en achter 15mm per as verbreden.. is dit goed te doen??
speedster schreef:We kunnen volgende week wel een x afspreken dan kan je zelf voelen hoe het rij. Ben de hele week vrij. Ik woon in Hardinxveld en een ritje Papendrecht is geen probleem. Vooral als het mooi weer is.
@ speedster..
ik wil ook eibach verlagen 25/30 mm en voor en achter 15mm per as verbreden.. is dit goed te doen??
bvd marcel
Marcel,
Peter (speedster) heeft de standaard wielen er niet onder, SteV6 rijd met spoorverbreders en verlaagd en dat geeft geen problemen (hij heeft voor wel achterwielen liggen, maar voor zover ik weet, NO PROBLEM
@ speedster..
bvd marcel
Marcel,
Peter (speedster) heeft de standaard wielen er niet onder, SteV6 rijd met spoorverbreders en verlaagd en dat geeft geen problemen (hij heeft voor wel achterwielen liggen, maar voor zover ik weet, NO PROBLEM
Groet Marcel.
he hoe wat!!! voor achterwielen???
is dat niet veel te breed, en stuurt dit niet extreem zwaar?
bvd marcel
Marcel,
Groet Marcel.
he hoe wat!!! voor achterwielen???
is dat niet veel te breed, en stuurt dit niet extreem zwaar?
gebruik de zoekfunctie........kom ja alle antwoorden tegen