Pagina 3 van 4

Geplaatst: 30 jul 2010 7:24
door Maik
Spider schreef:blabla

Tank groupbuy? :twisted:
Doe maar eens een quote voor 2 van die dingen.... 8)

Geplaatst: 30 jul 2010 8:19
door Spider
ik ga volgende week wel eens op zoek :idea:

Geplaatst: 30 jul 2010 8:22
door martinb
zou wel ideaal zijn, zo'n 48liter tank :-)
Heeft iemand dit al eens uitgevoerd hier?

Als je een extra paar handen nodig hebt spider met monteren, geef maar een brul .

Geplaatst: 30 jul 2010 11:29
door joel do desert
Op de duitse site hebben ze al geprobeerd om een groupbuy te organiseren, ze hadden echter te weinig kandidaten.

Ze hadden wel de onderstaande prijzen gekregen. De tanks worden gemaakt waar ik mijn turbo ombouw heb laten doen 'Imhof Performance' in Wertheim. Binnenkort (9-8as) ben daar weer en dan ga ik wel informeren hoe en wat. Want als ik het goed heb, zijn er nu drie kandidaten:
- Bas
- Maik
- ikzelf
Heeft iemand dit al eens uitgevoerd hier?
Ik weet Alain een grote tank heeft (ik meen van Klasen?)

Tekst van het Duitse Forum:

Also, die Aluversion würde zwischen 6,5 - 7kg wiegen, die Edelstahlversion soll nur geringfügig schwerer sein, da hier die Materialstärke wegen der höheren Festigkeit des Edelstahls geringer ist. Werde aber noch nachhaken wieviel dieser genau auf die Waage bringt.

Zu den Preisen:
60l Alutank mit Catch-Funktion: bei 1 St. 730,- €, bei 5 St. je 680,- €
60l Edelstahltank mit Catch-Funktion: bei 1 St. 699,- €, bei 5 St. je 640,- €

Die 5 St. könnten auch gemischt bestellt werden und die TÜV-Eintragung würde als Einzelabnahme mit 120,- € dazu kommen.

Geplaatst: 30 jul 2010 14:04
door Exmantaa

Geplaatst: 31 jul 2010 11:09
door Piet
alain schreef:Heb je je startprobleem al gevonden ?
Ik krijg hier hetzezlfde probleem met mijn Turbo.
Alain
Was het Relais de oorzaak, Alain?

Geplaatst: 31 jul 2010 18:54
door alain
Ik weet het nog steeds niet wat het is?
De hele dag in Zolder geen problemen gehad tot ik 's avonds na gestopt te zijn voor iets te gaan eten.
Toen wou dat rot ding weer niet starten.
startte terug na 10 minuten ofzo zitten prutsen met de bedrading achter links in de motorruimte.
Kan misschien een draadje zijn die slecht contact geeft ofzo ?

Alain

Geplaatst: 01 aug 2010 1:11
door Smiley
alain schreef:Kan misschien een draadje zijn die slecht contact geeft ofzo ?
Ja, MartinB heef dat eens gehad.
Wacht effe tot hij langswipt voor de details, maar kwam neer op een draad fixen die naar 1 van de relais toeliep.

Bij de wielbout sectie:
http://www.boltje.com/speedsterinfo_2.htm#ervaringen

Geplaatst: 01 aug 2010 9:16
door martinb
Lees toevallig het berichtje.
Ik had de auto nog geen maand, en soms niet te starten. Even wat met de handen rommelen links achterin en het probleem leek verholpen. Enkele dagen weer niet starten. Dit heeft toch enkele weken geduurd.

Ik heb de relais en de kabeltjes nagekeken. In ieder geval de relais goed vastgezet met een tiewrap. Later bleek het 1 dun kabeltje te zijn waarvan het stekkertje aan de achterkant niet helemaal goed zat. Het stekkertje iets in geknepen zodat deze weer goed vast kan zitten. Voor de zekerheid ook hier met een tie wrap het kabeltje goed op zijn plek laten zitten. Nu 1,5 jaar verder geen problemen meer.
Bij mij zat de hele boel los achterin. Waarschijnlijk zijn hierdoor spullen tegen het relais en de kabels gekomen.
Ik hoop voor je dat het bij jou ook zo simpel is.

niet starten

Geplaatst: 01 aug 2010 9:17
door S. Gonzales
Hallo Alain,

Heb het zelf 2x gehad, de eerste keer was ik (vorig jaar) samen met MartinB in de Eifel, we wilden net vertrekken van de camping toen mijn startmotor weigerde. Geen klik o.i.d. meer te horen. MartinB had het (gelukkig voor mij) al eens meegemaakt. De drie relais even aandrukken en klaar! Door de bagage achterin is er waarschijnlijk iets tegen een van de relais (links achter in de kofferbak) gekomen. Daarna nog een keer zoiets meegemaakt. Bij de Speedster van Denniz zit er een keurig (origineel) kapje overheen, wel zo veilig.
Succes!

Geplaatst: 01 aug 2010 9:46
door Herman
Deleted

Relais in kofferruimte

Geplaatst: 31 dec 2010 15:08
door Zoefke
Hallo,

Kan iemand een fotootje nemen van hoe de relais in de koffer achteraan links gemonteerd zijn in een NA? De relais zijn bij mij los geweest en ik weet niet meer hoe ze juist gemonteerd waren.

Alvast bedankt,

Geplaatst: 03 jan 2011 20:33
door Zoefke
Bedankt Patje voor de mail :wink:

Re: Niet starten

Geplaatst: 12 feb 2014 19:38
door Karl Turnhout
Het is mij 2 weken geleden ook gebeurd dat mijn speedster niet wilde starten.
Starter ging vlot rond maar motor wilde niet aanslaan.
Bij opel garage Barto in Turnhout hebben zij een nieuwe sleutel aangekocht en de transponder geherprogrameerd.
Ook de reserve sleutel moest geherprogrameerd worden.

Kosten 313 € werkuren ingegrepen.
Groetjes Karl

Re: Niet starten

Geplaatst: 13 feb 2014 8:17
door gertje
Das een serieus prijsje, heb dit ook 2x voorgehad. Mijn batterij was toen stuk en de Computer had zijn codé vergeten. Dacht toen een paar euro voor de sleutel. En dan het programmeren nog denk niet da ik aan 60€ geraakt zijn toen. Nadeel hieraan is dat het bij een erkende opel dealer moet gebeuren.



Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk