jans schreef:
Dan hebben we het over 10 kg tot 12 kg Had dit jou interesse niet toen je ze had besteld Denk dat het toch wel iets beter is.
Gewicht is leuk, maar het kost ook erg veel geld. Ik heb nu gezien wat er gebeurd met m'n wintervelgen (ook compomotive) toen ik schade had, en dat is tenminste normaal te repareren. Dat super lichte spul is leuk, maar duur en kwetsbaar. Maar, dat is natuurlijk mijn mening
Moet overigens wel zeggen dat te merken is dat het gewicht in deze velgen meer in het centrum zit. Het gyroscoop effect vergeleken met de originele velgen is veeeeel minder.
Vond het nogal meevallen met de ats-dtc ,800 euro +100 voor de spoorverbreders.Maar moet er wel zuinig op zijn ,ze worden niet meer geleverd.2 maand geleden 10 setjes besteld, maar het worden er 0,0
Er schijnt iemand in Luxemburg de rechten te hebben gekocht van ATS.
Speciaal voor dit wiel.( van horen zeggen).
Vond het nogal meevallen met de ats-dtc ,800 euro +100 voor de spoorverbreders.Maar moet er wel zuinig op zijn ,ze worden niet meer geleverd.2 maand geleden 10 setjes besteld, maar het worden er 0,0
Er schijnt iemand in Luxemburg de rechten te hebben gekocht van ATS.
Speciaal voor dit wiel.( van horen zeggen).
Tja, dat zou niks voor mij zijn. En ik wil graag wielen zonder "losse onderdelen". Dus geen spoorverbreders, vage bouten etc.. En dan zijn er niet meer zoveel leveranciers...
Vriendelijke mensen gelukkig de andere helft En die maken ook nog eens vrienden i.p.v. vijanden ...
Maar genoeg filosofie, het is gewoon nieuwsgierigheid, omdat ik inmiddels via het Duitse forum heb begrepen dat HiTec met een E 5000,- compressor-stage 1 bezig is (205pk, zonder tussenkoeler). En een 16"-17" setup met Nitrons schijnt de allerbeste onderstel upgrade te zijn die er te koop is. Dus dan is er in eerste instantie wat budget te heroverwegen. Vandaar de vraag wat de velgen ongeveer kosten.
piet schreef:Mark heb je die direct besteld of via een dealer zoals korst.
Heb ze net als m'n wintervelgen bij Dutch Power Trading vandaan. Zij kunnen de velgen bestellen en krijgen ze meestal voor een betere prijs dan andere leveranciers van Compomotive in nederland.
Bedankt voor de info (Mark, Stef), Probleem is dat mijn lijstje steeds langer word in plaats van korter. Ik moet binnenkort (na de vakantie) beslissen over wat ik motorisch ga doen de rest is daar aan onder geschikt.
piet schreef:Bedankt voor de info (Mark, Stef), Probleem is dat mijn lijstje steeds langer word in plaats van korter. Ik moet binnenkort (na de vakantie) beslissen over wat ik motorisch ga doen de rest is daar aan onder geschikt.
Hehe, bekend probleem
Maar ik ben blij dat ik tot nu toe voor het onderstel ben gegaan en nog niet voor de motor. Past blijkbaar beter bij mijn rijstijl .
Ja piet, ik zit met hetzelfde dilema, maar ik ben eerlijk gezegd niet zozeer ontevreden over het onderstel, zou hooguit om wat kortere remweg te krijgen voor iets bredere (en zachtere) banden willen en helaas past dat niet zomaar op de standaard velgen. Verder met wat instellingswijzigingen aan de voorophanging is het iets te duidelijke lowspeed understeer wel te verbeteren en echt stuggere veren en dempers, ik geloof niet dat ik er dan meer van zou genieten.
Dus ik ga voor meet power uit het motertje.
De vraag is alleen nog hoe (of hoe duur....), het moet wel leuk blijven vind ik.
Ik hoop dat mijn motorprojectje er een kan worden voor na de zomer/herfst, zodat ik de koude vieze, natte dagen lekker binnen kan hobbien. Maar dan moet ik wel nu meer tijd vinden om een en ander uit te zoeken. Ach ja het zal vast wel wat rusteger worden met het werk binnen kort.