
Dan krijg je geen code.
Dat doet dan ook niet zoveel met de doorstroming of de gasresponse.. De aanpassingen die ik had gemaakt hadden wel echt een merkbaar verschil. Helaas wel zoveel dat ie dus niet meer bruikbaar was op de standaard ECU..Smiley schreef:Ah, ok...de mijne was alleen gepolijst![]()
Dan krijg je geen code.
Die was bij mij ook afgebroken. Bout met kit erin en klaar! Gaat al >20.000 km zonder problemen.RCduck7 schreef:Thanks, weer een stap dichter met mijn voorbereiding.![]()
Bij mijn groupbuy op het Z22SE forum was ik bij de ongelukkigen dat één van de 2 pijpjes was afgebroken op de inlaat, ik vermoed dat dit pijpje die bij mij afgebroken was het minst belangrijke van de 2 is.
Hier in dit topic zijn de foto's ervan te zien...
http://www.z22se.co.uk/forum/viewtopic. ... &start=200
Klopt het dat dit pijpje enkel dient voor dampen op te vangen van de inlaat en dus minder belangrijk dan de andere L-vormige pijp op de luchtinlaat?
Had iemand hetzelfde probleem met zijn inlaat? Gewoon lijmen?
Op het forum spreekt er iemand van het gebrolen stuk af te zagen en er een adapter stuk op te bevestigen...