maar die ht staat voor heat threated en had te maken dat de velg dichtbij de motor zit en zodoende warm word en kan breken onder zeer zware omstandigheden...
dus als ik ze voorop zou leggen moet dat wel lukken denk ik

gr marcel
Maar ik denk dat Opel Nederland het risico niet wil lopen, dat iemandmaar die ht staat voor heat threated en had te maken dat de velg dichtbij de motor zit en zodoende warm word en kan breken onder zeer zware omstandigheden...
dus als ik ze voorop zou leggen moet dat wel lukken denk ik
Yup.. Inderdaad.. Het is een na-bewerking voor velgen om spanningen en zo er uit te krijgen.Maarten schreef:Door een hitte behandeling worden de inwendige spanningen verminderd waardoor een velg meer kan hebben als wanneer hij alleen gegoten is en er al inwendige spanningen zijn die misschien in dezelfde richting werken.
Alleen PT stond erbij mij ook in de oude velgen en nu staat dat ook in de nieuwe velgen, maar op een andere spaak staat nu ook "HT"Richard schreef:Bij mij staat er PT betekent dit dat ik nieuwe velgen krijg of niet aangezien er alleen wordt gesproken dat er HT in moet staan.
Matsuru stond er bij jouw helemaal niets of een andere code in de velgen?
Ik hoefde de Speedster niet mee te nemenSpeedfreak schreef:Voor wie ze al geruild heeft:
Ik ga ze morgen omruilen maar ze staan erop dat ik mijn speedster meeneem....... het kentekenbewijs en de velgen alleen was niet voldoende. ik denk dat er weer 1 of andere 'herkenning' inkomt, welke ervoor moet zorgen dat je niet met een ev. extra setje naar een andere dealer kan gaan...
Wie weet wat de 'herkenning' inhoud? of nog beter: wie heeft er een dealer waarbij de speedster NIET perse mee hoeft te komen???