DAAAARRRRRRRRRRR verschillen de meningen over.....Pipo schreef:Wel, ik moet toegeven. Die Flap is zo stom nog nietstevenflappy schreef:Voor dat geld koop je er dan ook nog een Turbo bij met evenveel pk's die veel sneller is.
En van wat er dan overblijft kan je benzine-geld betalen om steeds naar Duitsland te rijden om te kijken of ie al klaar is.....
Maar goed, veel mensen kunnen uit een Speedster geen snelheid halen omdat ze niet kunnen rijden, kan je dit wel dan is er weinig wat er bij blijft op een bochtige weg.![]()
![]()

Een opel meeting????

Sorry maar VAG heeft echt wel leukere dingen te koop!
Sorry alsi kje nu tegen je opel been schop,maar gewoon even eerlijk,opel heeft nou eenmaal saaie autoos......ja de speedster niet (maar die maken ze niet meer)
En dat hele bang for bucks verhaal is gewoon onzin!
Lekker goedkoop en toch zo goed als iets duurders.......dat gaat er bij mij niet in,je hebt ook nog iets als gevoel en geschiedenis van een merk(en ja daar betaal je voor)maar dat voel je wel zeker terug in een auto,vooral bij lotus!
Ik heb in allebei een dag op CPZ gereden,en de speedster was perfect,zet maar voor de deur en ik ga erin rijden,de lotus is gewoon een heel ander verhaal.........het is een gevoel,dat kan je niet zomaar uitleggen,en stop nou eens met de vergelijking tussen een speedster en een golf GTI of leon FR/cupra,die kan je niet vergelijken!!!dus doe het dan ook niet!!!!