meningen over Opel

Algemene zaken omtrent onze auto.
zoonvanlinne150
Mega lid

Bericht door zoonvanlinne150 »

Pipo schreef:
stevenflappy schreef:Voor dat geld koop je er dan ook nog een Turbo bij met evenveel pk's die veel sneller is.
En van wat er dan overblijft kan je benzine-geld betalen om steeds naar Duitsland te rijden om te kijken of ie al klaar is.....
Maar goed, veel mensen kunnen uit een Speedster geen snelheid halen omdat ze niet kunnen rijden, kan je dit wel dan is er weinig wat er bij blijft op een bochtige weg.
Wel, ik moet toegeven. Die Flap is zo stom nog niet :lol: :lol: :lol:
DAAAARRRRRRRRRRR verschillen de meningen over..... :wink: :lol:

Een opel meeting???? :lol: :lol: :lol: :lol: naar corsa's ecoteccies kijken met bumper kitjes erop?????of CALIBRA'S??? :lol: :lol:
Sorry maar VAG heeft echt wel leukere dingen te koop!

Sorry alsi kje nu tegen je opel been schop,maar gewoon even eerlijk,opel heeft nou eenmaal saaie autoos......ja de speedster niet (maar die maken ze niet meer)

En dat hele bang for bucks verhaal is gewoon onzin!
Lekker goedkoop en toch zo goed als iets duurders.......dat gaat er bij mij niet in,je hebt ook nog iets als gevoel en geschiedenis van een merk(en ja daar betaal je voor)maar dat voel je wel zeker terug in een auto,vooral bij lotus!

Ik heb in allebei een dag op CPZ gereden,en de speedster was perfect,zet maar voor de deur en ik ga erin rijden,de lotus is gewoon een heel ander verhaal.........het is een gevoel,dat kan je niet zomaar uitleggen,en stop nou eens met de vergelijking tussen een speedster en een golf GTI of leon FR/cupra,die kan je niet vergelijken!!!dus doe het dan ook niet!!!! :roll: :?
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door allen »

Als 'niet opel gek' moet ik je toch zeggen dat jij verdomd weinig af weet van de (autosport-)geschiedenis van Opel. Geloof mij maar dat die niet kort en zeker niet saai is. :wink:

Voorts zou je niet VAG moeten vergelijken met Opel. Vergelijk dan VAG met GM, dan weet ik wel een hoop heerlijke benzineslurpende snoepjes. Vergelijk één merk van VAG met Opel. Dat zou eerlijk zijn. En geloof me dan maar. Dan krijg je hetzelfde verhaal. Gewoonweg een saaie boel.
zoonvanlinne150
Mega lid

allen schreef:Als 'niet opel gek' moet ik je toch zeggen dat jij verdomd weinig af weet van de (autosport-)geschiedenis van Opel. Geloof mij maar dat die niet kort en zeker niet saai is. :wink:

Voorts zou je niet VAG moeten vergelijken met Opel. Vergelijk dan VAG met GM, dan weet ik wel een hoop heerlijke benzineslurpende snoepjes. Vergelijk één merk van VAG met Opel. Dat zou eerlijk zijn. En geloof me dan maar. Dan krijg je hetzelfde verhaal. Gewoonweg een saaie boel.
verdomd weinig................. :lol: noem me wat spannends van de laatste tijd over opel?????
Oke 1 merk van vag ut simpele merk VW tegen opel........lijkt me duidelijk..
Gm is bekend van corvette....word ik niet warm van....weer hetzelfde als bang for bucks waar ik dus niet in geloof..maar das persoonlijk,liever italiaans lijkt me... :roll: maar goed eeuwige discussie...
Is voor beide partijen niet te winnen...de een vin opel KUDT de ander vin het TOP...

Life and let life!!!! 8)
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

* Lezen :lol:. Geschiedenis. Vergelijk die eens met Seat.

* Precies... Net als Opel gewoon helemaal niets afgezien van wat burgerbakkies met een potent motorblokje. Of het moet Opel zijn die iig nog een (in mijn ogen niet al te mooi getekende) GT heeft. VW heeft momenteel alleen gezinsauto's. Ik noem het de iso-fix gti's. Auto's voor papa's die stiekem een keertje op het gas willen staan maar geen speelauto mogen hebben van 'mama' omdat het geld straks nodig is voor de studie van kleine Alex. :lol:

Dat Italianen auto's met passie kunnen bouwen daar ga ik je niet tegenspreken. Afgezien het feit dat ik het gewoon niet durf te kopen ivm de (wellicht inmiddels onterechte) naam onbetrouwbaar te zijn. Getuige het feit dat jij een saaie Seat rijdt denk jij er niet veel anders over. :twisted: :wink:
zoonvanlinne150
Mega lid

allen schreef:* Lezen :lol:. Geschiedenis. Vergelijk die eens met Seat.

* Precies... Net als Opel gewoon helemaal niets afgezien van wat burgerbakkies met een potent motorblokje. Of het moet Opel zijn die iig nog een (in mijn ogen niet al te mooi getekende) GT heeft. VW heeft momenteel alleen gezinsauto's. Ik noem het de iso-fix gti's. Auto's voor papa's die stiekem een keertje op het gas willen staan maar geen speelauto mogen hebben van 'mama' omdat het geld straks nodig is voor de studie van kleine Alex. :lol:

Dat Italianen auto's met passie kunnen bouwen daar ga ik je niet tegenspreken. Afgezien het feit dat ik het gewoon niet durf te kopen ivm de (wellicht inmiddels onterechte) naam onbetrouwbaar te zijn. Getuige het feit dat jij een saaie Seat rijdt denk jij er niet veel anders over. :twisted: :wink:
]

Seat heeft een nietszeggende geschiedenis...maar de laatste tijd zijn ze toch erg hip....dacht ik :roll: :oops: neeeee toch niet :lol:
Ag ik had wel een ferrari willen leasen maar dat zat ''net''boven budget :lol:
Echt saai is ie toch niet? :roll: :cry: :wink:

Persoonlijk(daar is ie weer)vin ik VW wel iets meer aanzien hebben(status zeg maar)als opel.....maar goed gelukkig zijn er verschillende meningen:stel je voor iedereen in een OPEL...... :lol:

Ik denk dat het merendeel van de jeugd daar ook wel zo over denkt...en zoals VW de pappa auto is die gas willen geven,is de opel een auto die hard wil, maar niet gaat............. :oops: (speedster niet)

Waarom opel die naam heeft weet ik niet(agila mischien??lesautoos???top gear?????geen idee)en ja ze verkopen goed....maar in je armani pakkie uit een opel vectra gt stappen is net ffkes wat anders als in je armani pakkie uit een passat R36 stappen......... :roll:

Maar goed ik ga zo maar weer in me saaie burger VAG bak rijden....OPELS PESTEN!!!! :twisted: :wink:
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Als ik status wilde had ik er een bmw bijgekocht ipv een gechopte Meriva. Doet het altijd goed op df... :lol:
zoonvanlinne150
Mega lid

allen schreef:Als ik status wilde had ik er een bmw bijgekocht ipv een gechopte Meriva. Doet het altijd goed op df... :lol:
Tja DF.....BMW fappers..... :lol: :lol: de speedy doet het daar ook goed toch???is dacht ik wel :a cool car????? :roll:
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
Robin
Actief lid

Bericht door Robin »

Chris dat jij natuurlijk het hevigste ging reageren had ik wel verwacht :wink:

Maar het is net als Allen zegt en ik zelf ook al zei in mijn reactie het gaat hier dus niet om de VAG groep want daar reken je natuurlijk al het supersportiefs bij.

Zoals ik al zei maar goed dat niet iedereen dezelfde smaak heeft, maar toch zie ik niks opwindenders in het gamma van VW ten opzichte van Opel

en als je in je armani pak uit een passat r36 stapt gaat dat even goed uit een vectra opc of binnenkort de isignia. Maar laten we eerlijk zijn meestal stapt iemand met een armani pak uit heel iets anders als een vw of opel :wink:

En dat je een beetje lacht met mensen die op opel meetings staan met bv een corsa ecotec met bumperkitje is ook niet echt nodig. Die mensen steken ook enorm veel tijd in hun auto's. En geloof me de meeste van die corsa's, calibra's en dergelijke wil je niet langs je hebben staan :o. Trouwens zoals je wel al zult weten zijn de 2 merken met de meeste meetings Opel en VW, hierbij raad ik je eens aan naar een VW meeting te gaan. Ik ben benieuwd als je dan ook lacht met de vele polotjes, bora's en golfjes (het zijn niet allemaal super gti's) :)
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Heel stiekem vind ik een Opel Calibra 4 x 4 Turbo in originele staat gewoon nog gaaf ook. :oops: :lol:
BBVW
Lid

Bericht door BBVW »

allen schreef:Heel stiekem vind ik een Opel Calibra 4 x 4 Turbo in originele staat gewoon nog gaaf ook. :oops: :lol:
ok, vanaf nu telt jouw mening in dit topic niet meer mee :lol:
"Poep" en "sjinees"
zoonvanlinne150
Mega lid

Robin schreef:Chris dat jij natuurlijk het hevigste ging reageren had ik wel verwacht :wink:

Maar het is net als Allen zegt en ik zelf ook al zei in mijn reactie het gaat hier dus niet om de VAG groep want daar reken je natuurlijk al het supersportiefs bij.

Zoals ik al zei maar goed dat niet iedereen dezelfde smaak heeft, maar toch zie ik niks opwindenders in het gamma van VW ten opzichte van Opel

en als je in je armani pak uit een passat r36 stapt gaat dat even goed uit een vectra opc of binnenkort de isignia. Maar laten we eerlijk zijn meestal stapt iemand met een armani pak uit heel iets anders als een vw of opel :wink:

En dat je een beetje lacht met mensen die op opel meetings staan met bv een corsa ecotec met bumperkitje is ook niet echt nodig. Die mensen steken ook enorm veel tijd in hun auto's. En geloof me de meeste van die corsa's, calibra's en dergelijke wil je niet langs je hebben staan :o. Trouwens zoals je wel al zult weten zijn de 2 merken met de meeste meetings Opel en VW, hierbij raad ik je eens aan naar een VW meeting te gaan. Ik ben benieuwd als je dan ook lacht met de vele polotjes, bora's en golfjes (het zijn niet allemaal super gti's) :)

Meetings van dat niveau gaan we niet heen,een auto moet je rijden niet kijken en of erover praten,ik wil best wel wat van die corsa's naast me hebben hoor...ben niet zo snel onder de indruk..... http://nl.youtube.com/watch?v=qp4BKFBKSQc bij deze snelheden liggen alle bumperkits er al af :lol:

P.S. ik ben er wel trots op dat je mijn reactie wel had verwacht!!zelfs eerder van mij als van flappie???? :lol: :wink:

Dus een R32 of een golf gti 30jaar editie is/zijn niet spannender als een artra opc???
Een passat CC of de R36 zijn niet cooler stijlvoller als een vectra???(wat voor een uitvoering dan ook)
Is opel niet gewoon een beetje de TOYOTA van europa???
Maar goed zoals ik al eerder opmerkte,een discussie zonder eind(zeker op een opel forum :lol: :wink: )

Zo fel was ik toch niet :roll: :?: zo bedoelde ik het niet..... :oops: :!:
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
Robin
Actief lid

Bericht door Robin »

Fel, helemaal niet...ik vind het er eigenlijk nog redelijk poeslief aan toe gaan :twisted:

Maar zoals je al zegt dit is een discussie die eeuwig kan duren, redelijk nutteloos dus :wink:
zoonvanlinne150
Mega lid

Robin schreef:Fel, helemaal niet...ik vind het er eigenlijk nog redelijk poeslief aan toe gaan :twisted:

Maar zoals je al zegt dit is een discussie die eeuwig kan duren, redelijk nutteloos dus :wink:
Justum....allé tis genoeg zo :wink: :P
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
daniel 7296
Lid

Bericht door daniel 7296 »

Hallo,

En ik hoor niemand over de geschiedenis van DTM daar is opel toch ook top geweest met de calibra ,astra ,vectra wat minder dan.
Ik kan me niet herinneren dat vw ooit met een auto in de DTM heeft deelgenomen.
Maar als opel liefhebber heb ik alleen maar goede ervaringen met opel
kaddet gsi/ calibra/calibra 4x4 turbo/ vectra gts 3.2 v6/ speedster scorpions.

groeten, Daniel
Gerard
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Gerard »

Kap nâh!
Heeft alleen nog pet met nr:0672
Gesloten