afstellen achterklep
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Nou, dit zal mijn prijs zijn Herman. Het was een bloedspannende eindstrijd en je was een haar verwijderd van de overwinning!

Niet getroost, want gelukkig hebben we nog altijd een mooie prijs voor de runner up. Jij ook alvast gefeliciteerd met je duizendste post en geniet van deze mooie Zeeuwse groene taart.

@Rik: met een beetje geluk is 3% van m'n posts zinnig. Serieus zijn laat ik wel aan jou over.
Ik ga mezelf afvragen of het haalbaar is om eerder dan Maik op die 5.000 posts te zitten want die wagen staat me wel aan...

Niet getroost, want gelukkig hebben we nog altijd een mooie prijs voor de runner up. Jij ook alvast gefeliciteerd met je duizendste post en geniet van deze mooie Zeeuwse groene taart.

@Rik: met een beetje geluk is 3% van m'n posts zinnig. Serieus zijn laat ik wel aan jou over.

Ik ga mezelf afvragen of het haalbaar is om eerder dan Maik op die 5.000 posts te zitten want die wagen staat me wel aan...
- Racerke
- Actief lid
- Contacteer:
Deze middag mijn klep ook noges mooi willen aflijnen langs de zijkanten. Nu past deze mooi (gelijke opening rondom) maar krijg ik deze niet meer open
Ik trek aan de hendel en deze klinkt uit het slot (kofferklep springt 1cm naar boven) en verder wilt deze niet opengaan. Blifjt preceis ergens achterhaken. Iemand idee hoe ik deze terug open krijg??
Grtz

Ik trek aan de hendel en deze klinkt uit het slot (kofferklep springt 1cm naar boven) en verder wilt deze niet opengaan. Blifjt preceis ergens achterhaken. Iemand idee hoe ik deze terug open krijg??

Grtz
SPEEDSTER TE KOOP --> Check Out My Site: http://www.opelspeedster.be
- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Ik zit er aan te denken om de voorklep toch te gaan borgen, zodat deze altijd mooi vast ligt.
Ik zat te denken aan magneten op de plaats van de rubberen dopjes
Heeft iemand hier al ervaring mee? Of zullen deze niet sterk genoeg zijn? Er ontstaat natuurlijk een vacuüm bij de rand van het raam....
Ik vind het niet mooi denk om 2 bouten/schroeven door m`n klep te boren ter hoogte van de rubberen dopjes.
Ik zat te denken aan magneten op de plaats van de rubberen dopjes

Ik vind het niet mooi denk om 2 bouten/schroeven door m`n klep te boren ter hoogte van de rubberen dopjes.
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!