Winter activiteit
- joel do desert
- Actief lid
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Neem dan een C5. Dan kun je nog trappen als de kerosine op is.
http://www.bigboystoys.com/index.php?op ... id=34:demo
Herman had zo'n ding geloof ik
http://www.bigboystoys.com/index.php?op ... id=34:demo
Herman had zo'n ding geloof ik

Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Over een maand is het zover, 15 november in de middag! Gezien de 15 geïnteresseerde is het misschien ook een idee om een Grandprix te rijden. Hoe ziet dit eruit? Ongeveer zo, je kan ook wel eens 4x moeten rijden:
Grand Prix
1 kwalificatietraining (10 min)
1 halve finale (10 min)
1 finale (12 min)
Minimaal 12 personen
De prijs ligt meestal rond de 45 a 50 euro. De winnaars krijgen natuurlijk een beker(s) en champagne
of zoiets: http://www.kartfabrique.nl/races.php
Deelnemerslijst
- Dennizz + Kimmie
- Zoonvanlinne150
- Stefan
- S. Gonzales
- Herman
- Spider
- Devil
- Spiky
- Allen
- jan
- Gerard
- Smiley
- Benny
- Hans
Nu de vraag zouden jullie willen aangegeven of je hieraan mee wilt doen? Uit ervaring kan ik zeggen dat het een erg leuke ervaring is en dat je de spanning echt voelt van een "wedstrijd"... Degene die er nog nooit aan meegedaan heeft moet zeker ja zeggen. Je weet pas of je iets leuk vind als je het hebt gedaan
In de weg rijden doe je nooit!
We houden het de omgeving van Utrecht. Als iemand een top locatie weet of juist een drama locatie mag je dat ook melden. Dan krijgt deze voorkeur of juist niet.
Wil je echt geen grandprix rijden moet je het even melden! Als iedereen wel wil lijkt een grandprix mij wel erg leuk.
Natuurlijk kunnen er nog veel meer rijders/supporters mee
Grand Prix
1 kwalificatietraining (10 min)
1 halve finale (10 min)
1 finale (12 min)
Minimaal 12 personen
De prijs ligt meestal rond de 45 a 50 euro. De winnaars krijgen natuurlijk een beker(s) en champagne

Deelnemerslijst
- Dennizz + Kimmie
- Zoonvanlinne150
- Stefan
- S. Gonzales
- Herman
- Spider
- Devil
- Spiky
- Allen
- jan
- Gerard
- Smiley
- Benny
- Hans
Nu de vraag zouden jullie willen aangegeven of je hieraan mee wilt doen? Uit ervaring kan ik zeggen dat het een erg leuke ervaring is en dat je de spanning echt voelt van een "wedstrijd"... Degene die er nog nooit aan meegedaan heeft moet zeker ja zeggen. Je weet pas of je iets leuk vind als je het hebt gedaan

We houden het de omgeving van Utrecht. Als iemand een top locatie weet of juist een drama locatie mag je dat ook melden. Dan krijgt deze voorkeur of juist niet.
Wil je echt geen grandprix rijden moet je het even melden! Als iedereen wel wil lijkt een grandprix mij wel erg leuk.
Natuurlijk kunnen er nog veel meer rijders/supporters mee

Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
- S. Gonzales
evenementen
Ja hoor, doet u mij ook maar!
Ik hoop dat het niet zo'n enorme grote beker is anders weet ik niet hoe ik hem thuis moet krijgen
(met zo'n opmerking zet ik in een keer de hele meute op scherp en is iedereen tenminste optimaal gemotiveerd
Ik hoop dat het niet zo'n enorme grote beker is anders weet ik niet hoe ik hem thuis moet krijgen

(met zo'n opmerking zet ik in een keer de hele meute op scherp en is iedereen tenminste optimaal gemotiveerd

A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
Als je dit ziet weet je ook waarom.stefan schreef:en de belg mag uiteraard in de tegenovergestelde richting rijden toch![]()
grt stefan
http://www.kapaza.nl/Autos/Opel/2141308 ... _benz.html

- stefan
gerard
das weer ne straffe
maar ik zou dan wel een fluovestje aantrekken dan zie je me ook beter komen he
grt
das weer ne straffe
maar ik zou dan wel een fluovestje aantrekken dan zie je me ook beter komen he

grt
Laatst gewijzigd door stefan op 16 okt 2009 8:49, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dennizz
Re: evenementen
Ha Speedy Conzales, ik wil het volgende toch even laten zien aan jouw. Zodat jij ook op scherp staatS. Gonzales schreef:Ja hoor, doet u mij ook maar!

Even een berichtje gekopieerd van een ander forum waar we gisteravond mee hebben gereden:
We hebben een kampioen. Een GTNM! Kartkampioen en eentje die van karten weet. In Arkel was hij al rap en vanavond in Den Haag ging ie ook weer als de brandweer. Dennizz heeft de titel in de wacht gesleept en heeft de eerste GTNM! Kart Challenge op zijn naam geschreven. Proficiat Dennizz. Maar ook een compliment aan je meisje. Want Kim is de schrik van menig kleiduif, maar met een kart weet ze ook wel raad.

@Spider
De finale wordt met maximaal 20 rijders gereden. Met een totaal van minder dan 21 heb je geen afvallers en kart je dus iedere keer mee.
We gaan voor een gezellige middag met een leuke competitie, daar hoort naar mij idee absoluut geen afvalrace bij...
Mochten er veel meer aanmeldingen binnen komen, gaan we parallel twee kampioenschappen karten. Een klasse onder de 40 jaar/70 kilo en een klasse daarboven of jongens/meisjes of Brabanders tegen Noord-Hollanders of ervaren/onervaren. We kunnen denk wel een leuke verdeling maken.
Kortom gaat helemaal goed komen! Ik zal van de week even een apart topic maken met alle info en deelnemers voor aanmeldingen en kunnen we spammen.
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!