Ruben, mocht je voor een snap off systeem gaan, maak dan een afwerk ring zodat je niet tegen dat lelijke plastic en een gat zit te kijken. 2de foto.
Over de rest van die puinbak zullen we het maar niet hebben.
Om eerlijk te zijn zien die matjes er het beste/schoonst uit....
Het pekel zit op het gehele interieur, het dashbord is echt helemaal zwart met witte stippen
Achja, het is toch een badkuip? In een bad hoort badzout
Die ring moet ik ook nog steeds maken, eerst maar even al die dingen nog doen die nog op de voorraad plank liggen.
Bedankt Dennis, stuur ziet er mooi uit. bedankt Piet voor de scherpe opmerking.
Heb stuur (sparco p300) besteld bij dutchpowertrading. Scheelt de btw tov andere aanbieders en gewoon inclusief claxon(knop). Nu nog ff veiligheidshub bij Yvo bestellen, laat ik snap off voor wat het is.
Zag dat vdk op wens standaard ook het sparco p300 stuur monteert inclusief snap off.
Bestel overigens ook het hulpmiddel om het stuur eraf te krijgen bij Eliseparts, je weet maar nooit.
Ligt het aan mij of zien al die stuurtjes hierboven er een beetje ranzig uit? Die in de lotus lijkt mij ook de 383 eigenlijk, dus niet de P300...
De P300 is the way to go Zal nog 1 lekkere foto posten
Laatst gewijzigd door Maik op 25 jan 2010 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Maik schreef:Ligt het aan mij of zien al die stuurtjes hierboven er een beetje ranzig uit? Die in de lotus lijkt mij ook de 383 eigenlijk, dus niet de P300...
De P300 is the way to go Zal nog 1 lekkere foto posten
Ranzig....
Maik, dat noem je gebruiks sporen
Zoals eerder al gezegd in het begin is de stof nog gaaf en later krijg je slijtage op de stof en wordt het stuur wat gladder en glimt het meer Iedere 15 a 20k kilometer een nieuw stuur aan te schaffen vind ik wat overdreven, maar kan me goed voorstellen dat sommige dat doen.
ps: 10 voor 2 is het nieuwe rijden. Vroeger reden ze kwart voor 3
ps ps: ik zou het geen eens weten hoe ik me stuur vast heb. Denk beide wel eens. Iig 2 handen aan het stuur
Er zijn verschillende technieken om het alcantara weer wat op te ruwen hoor, kan bv met een staalborsteltje of met een scheermesje jaja...
Heb het zelf nog nooit hoeven doen. Ik heb trouwens al meer dan 10k km gereden met mijn stuurtje en die ziet er op twee plekjes na (waar ik mijn duimen over de spaken heb) nog picobelle (lees: onranzig) uit
Maik schreef:Er zijn verschillende technieken om het alcantara weer wat op te ruwen hoor, kan bv met een staalborsteltje of met een scheermesje jaja...
Heb het zelf nog nooit hoeven doen. Ik heb trouwens al meer dan 10k km gereden met mijn stuurtje en die ziet er op twee plekjes na (waar ik mijn duimen over de spaken heb) nog picobelle (lees: onranzig) uit
Dacht er al eens aan om de staalborstel erover te halen. Dacht toen alleen als ik dat 2 keer doe is m`n stuur kaal. Dus nog maar even niet gedaan. Mijn stuurtje heeft inmiddels wel 30.000 km ervaring in zo`n 1,5 jaar
Ik bedenk me net dat ongeveer de helft van die km's (zal wel iets minder zijn dan dat maar scheelt niet veel denk ik) op het circuit zijn gemaakt, en dus met zijdezachte handschoentjes aan... dat scheelt een hoop op alcantara stuurtjes....
Iets met scheerschuim ofzo? Hoe zat dat met Rico Maik?
Overweeg zelf ook nog even een ander stuurtje, omdat ik droge handen heb. Glad leer is dan niet altijd even prettig.