Ik wil ook wel wat van je geld overnemen hoor als je er last van hebt.
Een ander stuurwiel vond ik weer 1 van die verrassende grotere verbeteringen omdat de beleving heel anders is. Dat komt ook doordat hij van suede is en iets dikker is en dat je handschoenen aan moet doen. Klinkt heel onhandig maar ik vind het wel wat hebben. Samen met 4-punts gordels heb ik echt veel meer het idee dat ik onderdeel uitmaak van de auto. Moeilijk uit te legen, je zou het eens moeten proberen.
Wel zijn de uiteindelijke kosten fors als je al deze kosten bij elkaar telt maar zeker het geld waard.
Mijn stuurtje is een Sparco 383 maar die zou ik nu niet meer kopen. Niet dat die slechts is of zo maar omdat die te groot is. Uiteraard is dat allemaal heel persoonlijk maar het volgende stuurtje wordt in diameter 2 of 3 cm kleiner. Ik kan nu niet uitstappen bv zonder dat mijn been tegen het stuurtje komt. Ook mijn been ruimte tijdens het rijden kan door een iets kleiner stuur beter worden.
Dat geeft alleen geen antwoord op jouw vraag 280 of 300 aangezien die Sparco 330mm is.
Ik heb snapoff systeem wat het vervangen naar een ander stuur een snap is. Voor de rest gebruikt de garage het alleen als ik er aan denk om het sleuteltje aan ze te geven.