Pagina 4 van 8

Geplaatst: 25 jan 2010 10:00
door Dennizz
Even wat fototjes gemaakt voor de duidelijkheid:

Stuurtje
Afbeelding

Stuurtje eraf
Afbeelding

Achterkant stuurtje
Afbeelding

Geplaatst: 25 jan 2010 12:55
door Piet
AWWW, dat doet pijn aan mijn ogen...... :cry:

Ruben, mocht je voor een snap off systeem gaan, maak dan een afwerk ring zodat je niet tegen dat lelijke plastic en een gat zit te kijken. 2de foto.
Over de rest van die puinbak zullen we het maar niet hebben.

Geplaatst: 25 jan 2010 15:46
door Dennizz
Om eerlijk te zijn zien die matjes er het beste/schoonst uit.... :roll:
Het pekel zit op het gehele interieur, het dashbord is echt helemaal zwart met witte stippen :oops:

Achja, het is toch een badkuip? In een bad hoort badzout :lol:

Die ring moet ik ook nog steeds maken, eerst maar even al die dingen nog doen die nog op de voorraad plank liggen.

Geplaatst: 25 jan 2010 15:46
door Ruben
:lol:

Bedankt Dennis, stuur ziet er mooi uit. bedankt Piet voor de scherpe opmerking. :wink:

Heb stuur (sparco p300) besteld bij dutchpowertrading. Scheelt de btw tov andere aanbieders en gewoon inclusief claxon(knop). Nu nog ff veiligheidshub bij Yvo bestellen, laat ik snap off voor wat het is.

Zag dat vdk op wens standaard ook het sparco p300 stuur monteert inclusief snap off.

Bestel overigens ook het hulpmiddel om het stuur eraf te krijgen bij Eliseparts, je weet maar nooit.

Geplaatst: 25 jan 2010 16:00
door allen
Gefeli Ruben. Wanneer kan ik weer testrijden? Zal je knipperlichten dit keer beter behandelen. :lol:

Geplaatst: 25 jan 2010 18:27
door Ruben
Volgens mij is dit hetzelfde stuurtje:

Afbeelding

Afbeelding

Geplaatst: 25 jan 2010 19:04
door Piet
Ik ga binnenkort ook maar eens zo'n P300 bestellen.

Geplaatst: 25 jan 2010 19:33
door Maik
Ligt het aan mij of zien al die stuurtjes hierboven er een beetje ranzig uit? :lol: Die in de lotus lijkt mij ook de 383 eigenlijk, dus niet de P300...
De P300 is the way to go :wink: Zal nog 1 lekkere foto posten 8)

Afbeelding

Geplaatst: 25 jan 2010 19:34
door Dennizz
Niet helemaal hetzelfde stuurtje. Ik heb bij de 10 voor 2 positie een "verdikking" zodat het lekker in je hand houdt.

Op die foto zie ik dat niet, maar lijkt die aan de 10 over half 5 positie te zitten?

Verder wel hetzelfde ja :wink:

Geplaatst: 25 jan 2010 19:37
door Maik
De vraag is alleen wat je met je handen op 10 voor 2 moet, maarja... :)
Doe mij maar kwart voor 3.

Geplaatst: 25 jan 2010 19:37
door Dennizz
Maik schreef:Ligt het aan mij of zien al die stuurtjes hierboven er een beetje ranzig uit? :lol: Die in de lotus lijkt mij ook de 383 eigenlijk, dus niet de P300...
De P300 is the way to go :wink: Zal nog 1 lekkere foto posten 8)



Afbeelding
Ranzig....

Maik, dat noem je gebruiks sporen :lol:

Zoals eerder al gezegd in het begin is de stof nog gaaf en later krijg je slijtage op de stof en wordt het stuur wat gladder en glimt het meer :wink: Iedere 15 a 20k kilometer een nieuw stuur aan te schaffen vind ik wat overdreven, maar kan me goed voorstellen dat sommige dat doen.

ps: 10 voor 2 is het nieuwe rijden. Vroeger reden ze kwart voor 3 :bag:

ps ps: ik zou het geen eens weten hoe ik me stuur vast heb. Denk beide wel eens. Iig 2 handen aan het stuur

Geplaatst: 25 jan 2010 19:40
door Maik
Er zijn verschillende technieken om het alcantara weer wat op te ruwen hoor, kan bv met een staalborsteltje of met een scheermesje :shock: jaja...
Heb het zelf nog nooit hoeven doen. Ik heb trouwens al meer dan 10k km gereden met mijn stuurtje en die ziet er op twee plekjes na (waar ik mijn duimen over de spaken heb) nog picobelle (lees: onranzig) uit :bag:

Geplaatst: 25 jan 2010 19:43
door Dennizz
Maik schreef:Er zijn verschillende technieken om het alcantara weer wat op te ruwen hoor, kan bv met een staalborsteltje of met een scheermesje :shock: jaja...
Heb het zelf nog nooit hoeven doen. Ik heb trouwens al meer dan 10k km gereden met mijn stuurtje en die ziet er op twee plekjes na (waar ik mijn duimen over de spaken heb) nog picobelle (lees: onranzig) uit :bag:
Dacht er al eens aan om de staalborstel erover te halen. Dacht toen alleen als ik dat 2 keer doe is m`n stuur kaal. Dus nog maar even niet gedaan. Mijn stuurtje heeft inmiddels wel 30.000 km ervaring in zo`n 1,5 jaar :roll:

Geplaatst: 25 jan 2010 20:11
door Maik
Ik bedenk me net dat ongeveer de helft van die km's (zal wel iets minder zijn dan dat maar scheelt niet veel denk ik) op het circuit zijn gemaakt, en dus met zijdezachte handschoentjes aan... dat scheelt een hoop op alcantara stuurtjes....

Geplaatst: 25 jan 2010 20:21
door allen
Iets met scheerschuim ofzo? Hoe zat dat met Rico Maik?
Overweeg zelf ook nog even een ander stuurtje, omdat ik droge handen heb. Glad leer is dan niet altijd even prettig.