
Beter vroeg dan laat, want volgens Wilbert kan je al vroeg de boot op rijden...
En wie die tijd verzonnen heeft wil ik ook wel graag weten ja

Zo te zien los toch?Maik schreef:Volgens mij is het 1 unit, dus de cylinder is onderdeel van de bekrachtiger, maar ik kan het ook fout hebben...
Door dan met je voet het rempedaal omhoog te duwen lopen de remmen net niet meer aan en kun je weer rijden. Tot je weer moet remmen. Elk keer dat je moet remmen wordt het dan een beetje erger.dat als jouw rempedaal niet meer omhoog komt, de remblokken tegen de schijven blijven drukken en dat je auto moeilijk of helemaal niet meer rolt
kan ik niet echt beamen. Maar dat kan subjectief zijn. Het rempedaal voelt namelijk op dat soort momenten raar aan en omdat het rempedaal niet helemaal omhoog komt zou je kunnen zeggen dat hij lager staat. Maar het is absoluut niet zo dat je rempedaal helemaal naar beneden verdwijnt.wat te merken was aan een steeds lager staand rempedaal op warme dagen.