blijvende waarde originele speedster.
inderdaad ,ik word er ook misselijk van, nu graag slotje op en allemaal gaan rijden in plaats van hier te vitten op een simpele vraag.. 
Heb trouwens vandaag een kort ritje gedaan en terug super leuk zonder last van de wagenziekte..ik vind het nog altijd een SUPER leuke wagen..
mischien terug de verkoop intrekken..en nog even houden..

Heb trouwens vandaag een kort ritje gedaan en terug super leuk zonder last van de wagenziekte..ik vind het nog altijd een SUPER leuke wagen..
mischien terug de verkoop intrekken..en nog even houden..

ik eis helemaal niets,maar vind toch dat de reacties hier soms aan de zware kant zijn,en niet alleen op mijn topic hier..aKra schreef:Ik denk dat je het er ook een beetje zelf naar hebt gemaakt javan en omdat je nu merkt dat je een fout begaan hebt eisen dat het topic op slot gaat vind ik ook een beetje kort door de bocht!
Dacht dat een Forum was om anderen te helpen,en niet om alleen commentaar te geven en te bekritiseren..
dus daarom ..
Het eerste antwoord op dit topic was dat er iets met mijn nederlands mis was vanwege de spelfouten..wtf

Nou ik ben blij met mijn orginele speedster.
Alleen de raamrand en de hardtop zijn hoogglans zwart gespoten en de precat is verwijderd.
Maar ff iets anders.... ik heb een aanbod liggen om 2,5K bij te betalen op een (import) GT van 2008. Lijkt mij een goed voorstel
wat zijn de voors en tegens van een GT?
Alleen de raamrand en de hardtop zijn hoogglans zwart gespoten en de precat is verwijderd.
Maar ff iets anders.... ik heb een aanbod liggen om 2,5K bij te betalen op een (import) GT van 2008. Lijkt mij een goed voorstel
wat zijn de voors en tegens van een GT?
Life is not how many breaths you take, but about the times that take your breath away.... driving a Speedster or Lotus Elise
- Arno
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1524
- Lid geworden op: 03 dec 2004 7:45
- Locatie: Woubrugge
- Contacteer:
Sowieso een compleet ander soort auto als de Speedster. Totaal on-vergelijkbaar.Menster schreef: wat zijn de voors en tegens van een GT?
Een keer in een GT gereden en eens goed bekeken..
Voordeel is dat hij makkelijker in het gebruik is. Normale instap, stoelen, etc.
Nadeel (vond ik) is dat hij wel heel 'vreemd' in elkaar zit voor een normale roadster.
Bagageruimte (vooral met dak open) is vrijwel nihil en ook in het interieur (wat trouwens flink van dat amerikaanse grijze harde plastic is) is er maar bar weinig opbergruimte aan vakjes etc.
Uit dat oogpunt eigenlijk een heel onpraktische auto en het zal lastig zijn om er bijvoorbeeld mee op vakantie te gaan of een paar dagen te toeren.. Zelf nog onpraktischer als een Speedster wat dat betreft.
Misschien was het exemplarisch voor deze auto, maar ik kon zelf niet wennen aan de heel erg zacht opgehangen motor en aandrijf-lijn (versnellingspook ging duidelijk alle kanten op bij gasgeven en loslaten) en vooral in combinatie met een behoorlijk 'bijterige' koppeling.
Stuurde op zich wel aardig (wel wat 'doods') en wegligging was ook niet gek. Turbo-blok werkte wel prima. Sleurde er leuk aan en niet al te bizar veel lag.
Ik denk dat het op zich een auto is die prima aan te passen valt tot een 'scherp' rijdende auto, maar voor het soort auto (Z3, MX5 en MR2 markt) blijf ik 'm raar onpraktisch vinden.
Blijft natuurlijk altijd het devies: rij er zelf eens mee.. Misschien vind je 'm juist geweldig!
Bye, Arno.
No-one can hear you scream at 8600 RPM..
Ga ik doen Smiley, ga er mee rijden. juist de dingen die je schrijft wat deze auto (ook) niet heeft zoals bagageruimte, meer comfort... dat zouden juist de redenen zijn om er wel voor te gaan.
Ik zal er eens mee rijden, laat het weten
Ik zal er eens mee rijden, laat het weten
Life is not how many breaths you take, but about the times that take your breath away.... driving a Speedster or Lotus Elise
De GT is wel degelijk een leuke auto als je het uit het juiste oogpunt bekijkt
Ligt er maar net aan wat je verwachtingen zijn!
Veel voor weinig!!
Waar krijg je 264Pk ,achterwiel aandrijving en een stoffen kap voor de prijs van een GT?!
Kwaliteit, tja: Amerikaans.
Afwerking, tja: Amerikaans.
Onderstel, tja: Amerikaans!
Maar: op zich best een goed sturende auto die er standaard indd al heel aardig van door wil en iig garant staat voor veel plezier. Heb regelmatig GT's mee gehad en 't is echt een weekend/erbij auto. Maar is dat met de Speedster anders?! Het is minder "hardcore", dat is ook wat veel mensen juist weer aanspreekt.
GT: verlagen, Chippen naar 295Pk en veel plezier ermee! (vergeet niet een (Lelijk!) windschot te laten monteren, is echt een must!)
Wij hebben ook nog 2 GT's staan, inruil Speedster kan! EN: Krijg volgende week nog een gele binnen.
Gr. Paul

Veel voor weinig!!
Waar krijg je 264Pk ,achterwiel aandrijving en een stoffen kap voor de prijs van een GT?!
Kwaliteit, tja: Amerikaans.
Afwerking, tja: Amerikaans.
Onderstel, tja: Amerikaans!
Maar: op zich best een goed sturende auto die er standaard indd al heel aardig van door wil en iig garant staat voor veel plezier. Heb regelmatig GT's mee gehad en 't is echt een weekend/erbij auto. Maar is dat met de Speedster anders?! Het is minder "hardcore", dat is ook wat veel mensen juist weer aanspreekt.
GT: verlagen, Chippen naar 295Pk en veel plezier ermee! (vergeet niet een (Lelijk!) windschot te laten monteren, is echt een must!)
Wij hebben ook nog 2 GT's staan, inruil Speedster kan! EN: Krijg volgende week nog een gele binnen.

Gr. Paul
Nr.0672
Blitz schreef:wat is de prijs en de specs van die gele? een vriend van me wil graag een gele... het is nog niet voor direct, maar vermits ze zo zeldzaam zijn kan hij mits de juiste vraagprijs mss wel van gedachte veranderen
2008, NL auto, 10000km! € 25949,-
Als 't voor Belgie is gaat de BPM er nog uit en kan ik wel wat met de prijs doen ivm geen garantie (Lijkt me niet interessant EN een stukje rijden!)
Nr.0672