blijvende waarde originele speedster.

Algemene zaken omtrent onze auto.
Oblivion
Mega lid

Bericht door Oblivion »

Ik vind dit topic ook wel erg toevallig nu je hem verkoopt :p.
rayz25

Bericht door rayz25 »

Javan je was zeker vergeten een proefritje te maken omdat je opeens wagenziek wordt :o
Pw
Mega lid

Bericht door Pw »

Hmmm... denk dat ik een beetje misselijk wordt van dit Topic! :wacko:
Nr.0672
javan
Lid

Bericht door javan »

inderdaad ,ik word er ook misselijk van, nu graag slotje op en allemaal gaan rijden in plaats van hier te vitten op een simpele vraag.. :?
Heb trouwens vandaag een kort ritje gedaan en terug super leuk zonder last van de wagenziekte..ik vind het nog altijd een SUPER leuke wagen..
mischien terug de verkoop intrekken..en nog even houden.. :P
aKra
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door aKra »

Ik denk dat je het er ook een beetje zelf naar hebt gemaakt javan en omdat je nu merkt dat je een fout begaan hebt eisen dat het topic op slot gaat vind ik ook een beetje kort door de bocht!
javan
Lid

Bericht door javan »

aKra schreef:Ik denk dat je het er ook een beetje zelf naar hebt gemaakt javan en omdat je nu merkt dat je een fout begaan hebt eisen dat het topic op slot gaat vind ik ook een beetje kort door de bocht!
ik eis helemaal niets,maar vind toch dat de reacties hier soms aan de zware kant zijn,en niet alleen op mijn topic hier..
Dacht dat een Forum was om anderen te helpen,en niet om alleen commentaar te geven en te bekritiseren..
dus daarom ..
Het eerste antwoord op dit topic was dat er iets met mijn nederlands mis was vanwege de spelfouten..wtf :evil:
eryofa
Actief lid

Bericht door eryofa »

Een oude stelregel in deze maatschappij is: respecteer elkaar...misschien een mooie quote als einde voor deze zinloze discussie.. dit is ons forum niet waardig!
Menster
Lid

Bericht door Menster »

Nou ik ben blij met mijn orginele speedster.
Alleen de raamrand en de hardtop zijn hoogglans zwart gespoten en de precat is verwijderd.

Maar ff iets anders.... ik heb een aanbod liggen om 2,5K bij te betalen op een (import) GT van 2008. Lijkt mij een goed voorstel

wat zijn de voors en tegens van een GT?
Life is not how many breaths you take, but about the times that take your breath away.... driving a Speedster or Lotus Elise
Arno
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Contacteer:

Bericht door Arno »

Menster schreef: wat zijn de voors en tegens van een GT?
Sowieso een compleet ander soort auto als de Speedster. Totaal on-vergelijkbaar.

Een keer in een GT gereden en eens goed bekeken..

Voordeel is dat hij makkelijker in het gebruik is. Normale instap, stoelen, etc.

Nadeel (vond ik) is dat hij wel heel 'vreemd' in elkaar zit voor een normale roadster.

Bagageruimte (vooral met dak open) is vrijwel nihil en ook in het interieur (wat trouwens flink van dat amerikaanse grijze harde plastic is) is er maar bar weinig opbergruimte aan vakjes etc.

Uit dat oogpunt eigenlijk een heel onpraktische auto en het zal lastig zijn om er bijvoorbeeld mee op vakantie te gaan of een paar dagen te toeren.. Zelf nog onpraktischer als een Speedster wat dat betreft.

Misschien was het exemplarisch voor deze auto, maar ik kon zelf niet wennen aan de heel erg zacht opgehangen motor en aandrijf-lijn (versnellingspook ging duidelijk alle kanten op bij gasgeven en loslaten) en vooral in combinatie met een behoorlijk 'bijterige' koppeling.

Stuurde op zich wel aardig (wel wat 'doods') en wegligging was ook niet gek. Turbo-blok werkte wel prima. Sleurde er leuk aan en niet al te bizar veel lag.

Ik denk dat het op zich een auto is die prima aan te passen valt tot een 'scherp' rijdende auto, maar voor het soort auto (Z3, MX5 en MR2 markt) blijf ik 'm raar onpraktisch vinden.

Blijft natuurlijk altijd het devies: rij er zelf eens mee.. Misschien vind je 'm juist geweldig!

Bye, Arno.
No-one can hear you scream at 8600 RPM..
Smiley
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Smiley »

Schaarser dan de speedster; bij mijn weten maar 128 stuks op kenteken in nedeland.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Menster
Lid

Bericht door Menster »

Ga ik doen Smiley, ga er mee rijden. juist de dingen die je schrijft wat deze auto (ook) niet heeft zoals bagageruimte, meer comfort... dat zouden juist de redenen zijn om er wel voor te gaan.
Ik zal er eens mee rijden, laat het weten
Life is not how many breaths you take, but about the times that take your breath away.... driving a Speedster or Lotus Elise
Blitz

Bericht door Blitz »

op zich een leuke auto om mee te rijden, maar ivm de speedster nix wegligging. en vind het ook een beetje jammer dat de GT meer dan 100 pk extra nodig heeft om maar even snel naar 100 te trekken... topsnelheid zal wel hoger liggen, maar face it, hoe vaak rij je 200+?
Pw
Mega lid

Bericht door Pw »

De GT is wel degelijk een leuke auto als je het uit het juiste oogpunt bekijkt ;) Ligt er maar net aan wat je verwachtingen zijn!

Veel voor weinig!!
Waar krijg je 264Pk ,achterwiel aandrijving en een stoffen kap voor de prijs van een GT?!
Kwaliteit, tja: Amerikaans.
Afwerking, tja: Amerikaans.
Onderstel, tja: Amerikaans!

Maar: op zich best een goed sturende auto die er standaard indd al heel aardig van door wil en iig garant staat voor veel plezier. Heb regelmatig GT's mee gehad en 't is echt een weekend/erbij auto. Maar is dat met de Speedster anders?! Het is minder "hardcore", dat is ook wat veel mensen juist weer aanspreekt.

GT: verlagen, Chippen naar 295Pk en veel plezier ermee! (vergeet niet een (Lelijk!) windschot te laten monteren, is echt een must!)

Wij hebben ook nog 2 GT's staan, inruil Speedster kan! EN: Krijg volgende week nog een gele binnen. :D

Gr. Paul
Nr.0672
Blitz

Bericht door Blitz »

wat is de prijs en de specs van die gele? een vriend van me wil graag een gele... het is nog niet voor direct, maar vermits ze zo zeldzaam zijn kan hij mits de juiste vraagprijs mss wel van gedachte veranderen ;)
Pw
Mega lid

Bericht door Pw »

Blitz schreef:wat is de prijs en de specs van die gele? een vriend van me wil graag een gele... het is nog niet voor direct, maar vermits ze zo zeldzaam zijn kan hij mits de juiste vraagprijs mss wel van gedachte veranderen ;)

2008, NL auto, 10000km! € 25949,-
Als 't voor Belgie is gaat de BPM er nog uit en kan ik wel wat met de prijs doen ivm geen garantie (Lijkt me niet interessant EN een stukje rijden!)
Nr.0672
Plaats reactie