Pagina 4 van 21
Re: ketchup
Geplaatst: 23 nov 2013 12:06
door tibby
Re: ketchup
Geplaatst: 23 nov 2013 12:45
door Smiley
hitman schreef:Welke druk bekom je ongeveer met een pulley van 2,8 op de eaton
Zo rond de 1.75 bar
De groene lsj injectoren tot welke vermogens kunnen die aan
Hetzelfde als de zwarte turbo's, en die kreeg ik al op arm bij een stage II tegen de 6500 toeren, dus ik zou zeker een maatje groter nemen.
De blauwe vxr's dus. Ook nog eens lekker goedkoop, en zitten in obdtuner.
http://www.courtenaysport.co.uk/tuning- ... d_401.html
Re: ketchup
Geplaatst: 23 nov 2013 12:56
door tibby
Re: ketchup
Geplaatst: 23 nov 2013 13:35
door Exmantaa
hitman schreef:Ben lang zo slim nog niet als de Frank
Die heeft al zijn lange ervaring
En ik heb maar tweetakt ervaring
Maar we zijn aan het leren
En met de hulp van het forum gaat het wel lukken
De vragen die ik voor de moment heb zijn
Welke druk bekom je ongeveer met een pulley van 2,8 op de eaton
De groene lsj injectoren tot welke vermogens kunnen die aan
Groeten
Ik baseer mijn kennis ook maar op op veel lezen en logisch nadenken.
2.8 poelie is wel zo'n beetje de kleinste die ik zou monteren, maar hangt ook van je toerenbereik af. De kunst met een Eaton blower is juist om zo weinig mogelijk boostdruk te draaien, omdat boostdruk niets anders meer is dan een weerstand in de flow. Zorg dus voor een goede flow door je kop en zoals gezegd is de uitlaatzijde de bottleneck bij de Ecotecs. (Z22SE heeft bijna dezelfde kop als 2.0 Saab.LSJ)
Mark heeft hier ergens nog meetdata staan van de verschillende injectoren. Hiervoor is ook je toerental belangrijk, want bij hoge toeren hou je heel weinig tijd over om nog voldoende in te spuiten en heb je dus grotere injectoren nodig. Groene LSJ's bij ~7500rpm en een kleine SC poelie gaan 'm niet worden...
(heb je een OBD max power log waarin je de injector dutycycle hebt gelogt?)
Re: ketchup
Geplaatst: 23 nov 2013 13:55
door hitman
heb printscreen voor je
Re: ketchup
Geplaatst: 23 nov 2013 14:16
door tibby
Hierboven de pagina heb ik de link van Mark gezet ivm de injectoren
Ik zoek ook altijd alles op het internet. Heb nog steeds geen idee wat dit is.
grtz
Re: ketchup
Geplaatst: 23 nov 2013 14:57
door tibby
Hierzie, ge krijgt ze van me, heb er toch ander nodig
http://www.regelin-performance.de/lng/e ... 500nm.html
grtz
Re: ketchup
Geplaatst: 23 nov 2013 14:59
door Smiley
tibby schreef:
Ik zoek ook altijd alles op het internet. Heb nog steeds geen idee wat dit is.
Een Z20let
Die foto wordt gebruikt op
http://www.z20let.nl die under construction staat.
Maar als ik een whois op de domain naam doe, komt de volgende contact naar boven:
markjprins @ xs4all.nl
Mail hem effe zou ik zeggen. (even de spaties voor en na de @ weghalen)
Re: ketchup
Geplaatst: 23 nov 2013 15:05
door tibby
Hey Stefan, was om te lachen bedoelt
grtz
Re: ketchup
Geplaatst: 23 nov 2013 15:07
door Smiley
Ah, ik dat dat er iets speciaals met den diejen was.
Re: ketchup
Geplaatst: 23 nov 2013 17:02
door hitman
ge zijt een schatje mijn watje
Re: ketchup
Geplaatst: 23 nov 2013 18:17
door tibby
Re: ketchup
Geplaatst: 23 nov 2013 21:34
door Exmantaa
Interessante injectoren verhaal voor Z22SE begint hier ergens =>
posting.php?mode=quote&f=8&p=84060

Re: ketchup
Geplaatst: 25 nov 2013 17:55
door hitman
vandaag de klepveren eruit gehaald
dan de kleppen gezandstraald met heel fijn zand
dan geslepen (nog maar enkel de inlaatkleppen)
en op gewicht gebracht
maar nu vanavond wil ik de carterpan afnemen maar dit gaat niet zo vanzelfsprekend
is er hier een truukje of tip voor en ja de bouten zijn er al uit
dank u
Re: ketchup
Geplaatst: 25 nov 2013 18:04
door tibby
Das de pakking die ertussen zit die het boeltje samen houd. HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL voorzichtig zijn. Er is daar ergens een lipje geloof ik te herinneren aan de carterpan. Ik heb dit los gekregen met een brede platte schroevendraaier ertussen te steken. (na 2 uur)
Amusement (ik denk wel dat jij dit op 5 min kan

)
grtz