HJS bedoel je?Smiley schreef:Dus een fatsoenlijke cat dempt beter dan een tussendemper qua geluid.
Dat wordt dan toch maar zo'n HSJ ding

HJS bedoel je?Smiley schreef:Dus een fatsoenlijke cat dempt beter dan een tussendemper qua geluid.
Dat wordt dan toch maar zo'n HSJ ding
Bericht van de leverancier:S. Gonzales schreef: HJS bedoel je?
Jullie hebben al wat zitten klussen aan de uitlaat.Speedster4Fun schreef: mijn 4"tussendemper
Co'tje schreef:Jullie hebben al wat zitten klussen aan de uitlaat.Speedster4Fun schreef: mijn 4"tussendemper
De cat heeft een diameter van 13 cm. Is daar ruimte voor denk je?
Maar ..... blijft de (Tullet)kat dan wel heel bij de +/- 300 pk conversies? Wordt die dan niet nog heter? Volgt er binnenkort nog een circuit-/ praktijktest Peter?Speerke schreef:In de strijd tegen de db’s, heb ik vandaag de Tullet 2.5” einddemper vervangen door een originele turbo einddemper. Het aantal db’s is hiermee drastisch minder geworden, ik vermoed dat je met deze setup geen geluidsproblemen meer hebt tijdens een circuit dag.
Ook meteen even een vermogens meting gedaan en het blijkt dat de turbo demper prima werkt, geen noemenswaardig vermogens verschil.
Dan wordt het de hoogste tijd voor een praktijktest Mark.markv schreef:Ik heb er een 3" 2bular in zitten. En alhoewel ik het idee heb dat ie stiller is dan een 2.5" tullet, is het nog maar de vraag of ie voldoende stil is voor een trackday..
Ik had mijn bestelling ook nooit moeten cancelen.stefan schreef:@ piet...heb je een jaar of 5 tyd...of zijn die ondertussen klaar.