Seizoen 2007 -> 2008 (Vmax evo450...)
Symptoom; versnelling slecht of niet te selecteren tijdens het rijden, bij schakelen geluid als bij misschakelen.
Bij mij schakelde hij eerst slecht en tijdens en na de laatste sprint op Zandvoort was de drie helemaal niet meer te kiezen...
Gebruikte F23 is inderdaad de voordeligste optie... Met ombouw van de sper en inbouwen ben je ongeveer vijf bakken verder voor je op de zelfde kosten zit als één speciale bak (€10.000,-).
Nadeel van de originele bak is dat hij met zo'n 500nm in combinatie met dragslicks na één evenement reeds slechter begon te schakelen en het tijdens het vierde evenement over was. Wil met 600nm niet het risico lopen dat het na één keer over is...
De speciale bak met rechte vertanding is sterker (heeft geen synchronisatie
) en wordt qua overbrenging afgestemd op het vermogen voor een maximale acceleratie (1 tot ~85km/u bij 7000toeren
).
Bij mij schakelde hij eerst slecht en tijdens en na de laatste sprint op Zandvoort was de drie helemaal niet meer te kiezen...
Gebruikte F23 is inderdaad de voordeligste optie... Met ombouw van de sper en inbouwen ben je ongeveer vijf bakken verder voor je op de zelfde kosten zit als één speciale bak (€10.000,-).
Nadeel van de originele bak is dat hij met zo'n 500nm in combinatie met dragslicks na één evenement reeds slechter begon te schakelen en het tijdens het vierde evenement over was. Wil met 600nm niet het risico lopen dat het na één keer over is...
De speciale bak met rechte vertanding is sterker (heeft geen synchronisatie

De sper wordt komende week vanuit de gesneuvelde F23 in de "nieuwe" overgezet. Breng de Speedster dan 5mei op de aanhanger weer richting Vmax
.
@Herman: Begreep dat jou Speedster er binnenkort ook weer staat voor inbouw van Cruise Control
Zodra de rechtvertandebak er is zal ik mijn ervaringen zeker delen...
p.s. Oordopjes zijn misschien geen overbodige luxe

@Herman: Begreep dat jou Speedster er binnenkort ook weer staat voor inbouw van Cruise Control

Zodra de rechtvertandebak er is zal ik mijn ervaringen zeker delen...
p.s. Oordopjes zijn misschien geen overbodige luxe

Ken een aantal mensen met ervaring (allen positief), echter geen Speedsterrijders... Heb geen idee wat de vermogenswinst door de waterinjectie zal zijn bij mijn set-up
Technische verklaring...

Technische verklaring...