Alweer terug roep actie's!!!
- TorBeest
- Actief lid
Zonet een brief gekregen van Opel,
nog een terugroepactie ...
"Campagne 06-R-008" , wat dat ook moge zijn
"Controle en eventuele aanpassing aan uw wagen", maar er staat niet bij wat, ik ga es bellen en ondertussen vragen als ze weten wat het is.
Ze hebben nog maar 2 acties erop uitgevoerd! De remkabel en dan nog iets...
nog een terugroepactie ...
"Campagne 06-R-008" , wat dat ook moge zijn
"Controle en eventuele aanpassing aan uw wagen", maar er staat niet bij wat, ik ga es bellen en ondertussen vragen als ze weten wat het is.
Ze hebben nog maar 2 acties erop uitgevoerd! De remkabel en dan nog iets...
Net als de originele ABS unit zit er altijd een marge in waarbinnen de ABS unit goed werkt. Vergeet niet dat je banden van nieuw tot oud ook redelijk afnemen in rolomtrek door het slijten van het profiel.stevenflappy schreef:Hoezo Maik, de VXr unit is gemaakt voor 16 inch 195 en 17 inch 225, dan blijf je dus in de buurt maar het is bij lange na niet perfect en het lijkt me dat je dat wel nastreeft als je de grenzen opzoekt....piet schreef:Dit had maik een keer geschrevenKies 205/45 en 235/40 als je van plan bent je ABS unit niet te vervangen voor het VXR exemplaar. Kies 205/40 en 235/40 als je dat wel van plan bent.
Zoals ik al eerder heb geschreven en ook te lezen is op m'n website over de VXR ABS heb ik er zelf mee gereden met de originele wielen ZONDER enig probleem.
Mark
C30-94@0.55bar
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
De VXR unit is niet persee gemaakt voor "16 inch 195 en 17 inch 225", maar voor een specifieke diameter van voor en achter band. Die krijg je dus inderdaad wel met jouw 16"/17" set-up, maar ook als je gaat rommelen met een 17"/17" set-up met verschillende wang-hoogtes.stevenflappy schreef:Hoezo Maik, de VXr unit is gemaakt voor 16 inch 195 en 17 inch 225, dan blijf je dus in de buurt maar het is bij lange na niet perfect en het lijkt me dat je dat wel nastreeft als je de grenzen opzoekt....piet schreef:Dit had maik een keer geschrevenKies 205/45 en 235/40 als je van plan bent je ABS unit niet te vervangen voor het VXR exemplaar. Kies 205/40 en 235/40 als je dat wel van plan bent.
En wat Mark zegt is nog belangrijker eigenlijk, met de VXR unit leek het bij hem niet uit te maken, met de standaard velgen en banden.
Maar als jij er nu zoveel problemen mee hebt, terwijl je nog de standaard ABS-unit hebt, maar WEL met de 16"/17" set-up rijdt, dan kan dat goed daaraan liggen dat JIJ daar nu problemen mee hebt. Een VXR-unit had het misschien ook op kunnen lossen voor jou.
Ik heb er geen last mee als ik NIET rem in ieder geval, ook niet op de circuits.