EPMA dag Francorchamps 2 september 2008

Aanstaande evenementen.
Gebruikersavatar
paulb
Actief lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 21 mar 2008 22:03
Locatie: Sittard

Bijgewerkte lijst

Bericht door paulb »

Bijgewerkte lijst 20-6-2008

Volgnr. Nickname Auto
1 4. Bert Elise
2 9. Roel Caterham 7
3 12. Bas (speedster N/A)
4 6. Hans (speedster N/A)
5 8. Wilbert Exige S
6 7. Herman Sp exige turbo
7 5. Allen (speedster N/A)
8 3. Jürgen (speedster SC)
9 14. Patrick BMW
10 13. Cor Westfieldn Ford Duratec
11 15. Toine a.k.a. Super 7
12 11. Maarten (speedster SC)
13 2. Maik (speedster N/A)
14 16. Tommy BMW
15 17. André Westfield VW
michel
Actief lid
Berichten: 113
Lid geworden op: 09 aug 2005 17:53

Bericht door michel »

Heren, ik heb net de betaling eruit gedaan, was me even ontschoten door drukte :oops:

Prachtige baan, waar de stuurmannen boven zullen komen.

Michel
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Hij kan het niet helpen (dat hij laat is met betalen), hij rijdt een ouwe BMW :oops:
Afbeelding
michel
Actief lid
Berichten: 113
Lid geworden op: 09 aug 2005 17:53

Bericht door michel »

Maik schreef:Hij kan het niet helpen (dat hij laat is met betalen), hij rijdt een ouwe BMW :oops:
:lol: :lol: :lol:

Ik kom met de Prius hoor :lol:

Michel
klinkske
Lid
Berichten: 79
Lid geworden op: 10 mar 2006 10:31

Bericht door klinkske »

ik ben vandaag geweest en het was geweldig!!!

De mx5 is heerlijk vuil (natte bochten om te driften)
Als jullie naast de chalet 2 * slipsporen zien in 't gras over een poos van een 180° spin, na de snelste bocht, It wasn't me ;-)
Gebruikersavatar
paulb
Actief lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 21 mar 2008 22:03
Locatie: Sittard

Bericht door paulb »

Bijgewerkte lijst tot 27-06-2008

1 4. Bert Elise
2 9. Roel Caterham 7
3 12. Bas (speedster N/A)
4 6. Hans (speedster N/A)
5 8. Wilbert Exige S
6 7. Herman Sp exige turbo
7 5. Allen (speedster N/A)
8 3. Jürgen (speedster SC)
9 14. Patrick BMW
10 13. Cor Westfieldn Ford Duratec
11 15. Toine a.k.a. Super 7
12 11. Maarten (speedster SC)
13 2. Maik (speedster N/A)
14 16. Tommy BMW
15 17. André Westfield VW
16 10. Michel (E30 M3)
Elise
Mega lid
Berichten: 681
Lid geworden op: 03 aug 2007 16:21

Bericht door Elise »

Dan missen we alleen nog nr. 18. Vincent Jansen (Mazda MX-5) ?

Gezien de grootte van het circuit, met hoeveel kun je tegelijk rijden?
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Wil je niet teveel/tevaak in elkaars kont kruipen, dan zou ik met max. 6-7-8 auto's tegelijk de baan op gaan...
Misschien heeft Allen op dit gebied nog nuttige tips van zijn vorige keer op dat circuitje?
Afbeelding
Elise
Mega lid
Berichten: 681
Lid geworden op: 03 aug 2007 16:21

Bericht door Elise »

We zijn met 18 man, dus 2 groepjes van 9 of 3 groepjes van 6 zou dan mooi kunnen :roll:
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Mijn ervaring is dat het min of meer automatisch verdeeld wordt. In het begin wilt iedereen knallen natuurlijk, maar na een uurtje is het al weer een ander verhaal en spreidt het vanzelf wel een beetje. Maar we moeten er gewoon nog even verder over bomen denk ik...
Afbeelding
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Maik, het is zoals je zegt. Je zult 1 of 2 keer een rode vlag moeten zwaaien voor de wissel. Daarna krijg je vanzelf dat een paar mensen al uitgeput zijn, of gewoon even gezellig wil kijken en praten over elkaars auto's.

Mijn basisregels zouden zijn:
+ geen vlaggers (behalve voor de wissel) maar vooral zelf opletten in je spiegels om een snellere deelnemer niet onnodig te hinderen. Er zijn voldoende mogelijkheden om even een stukje rechtdoor te rijden voor de volgende afslag als je de baan een beetje logisch inricht.
+ niet met elkaar stoeien als je mekaars rijgedrag niet kent want daar is de baan te smal voor. Ik deed het met Tommy en Joy wel, maar wij reden en rijden al een eeuw bij mekaar. En onderlinge schade zouden we na diep ademhalen nog wel kunnen relativeren. Ram je bijv. een Spexige eraf in september weet ik niet hoe gek Herman gaat doen. :lol:
+ Op 1 vast punt de baan oprijden en 1 vast punt de baan afrijden ipv overal dwars oversteken.
+ Voor je de baan op gaat toch even kijken of het niet te druk is
+ Voor mensen als ik, niet vergeten ook regelmatig de baan af te gaan voor wat water, een prettig gesprek en vooral om een ander wat minuten te gunnen. :lol:

Het zou leuk zijn als de mensen met langere ervaring de rookies leren het maximale uit de auto te halen. Vooral nuttig voor mezelf, want als ik mezelf zou kunnen clonen zou ik mezelf zoek kunnen rijden in de BMW. Met elkaar carpoolen ontlast het wegennet, spaart het milieu en is vooral leerzaam. :wink:
tommy_hf
Lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 07 jul 2008 5:52

Bericht door tommy_hf »

Kheb er zin in :) Het is een ontzettend leuk baantje. Voor diegenen die de baan nog niet kennen heb ik nog wat sfeer impressies in m'n youtube account staan.

http://www.youtube.com/user/Tommydekameel
Gebruikersavatar
linne150
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1649
Lid geworden op: 23 jan 2005 14:09
Locatie: duh haag

Bericht door linne150 »

Het wordt dus voornamelijk gezellig :!: Denk dat ik vanaf m`n 2 de gearbox thuislaat :!: :wink:
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``

Groet Wilbert.
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Leuk filmpje Tommy, alleen wat rammelt zo'n bmw in de bochten zeg, is hij zeker niet op gemaakt :?: :lol:
Ik denk trouwens dat het wel verstandig is om de baan niet nat te maken als wij er gaan rijden. Afgezien van het feit dat een hoop mensen open zullen rijden dan en het niet leuk vinden als er bagger het interieur in komt zeilen :) . De speedster kan hopeloos onderstuurd worden op nat. Vooral als je niet kan pielen met dempersettings. Op droog vond ik het toen trouwens al leuk zat, je kon heerlijk spelen met de balans van de auto.
Afbeelding
tommy_hf
Lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 07 jul 2008 5:52

Bericht door tommy_hf »

Ha maik,
inde filmpjes hoor je het gerammel van een 320i E36 met neerklapbare achterbank, een losliggende 12v-220v trafo voor m'n camera en clips van koordje dat aan de zuignap voor de camera zat :)
Heb er een stuk of 20 filmpjes van geknipt destijds. Blijft een erg vermakelijk baantje.
De auto in filmpjes had ook 3 ton op de klok en alleen maar een stel verlagingsveren :)
Plaats reactie