rolkooi
Ik denk toch dat het vooral de engineering is die ervoor zorgt dat je dat soort klappers na kunt vertellen.
Wat dat betreft heb ik net iets teveel auto's gezien waar mensen uitgewandeld zijn. Die van Scottie was een mooi voorbeeld, maar ook bijvoorbeeld de klapper die Bogie gemaakt heeft laat zien dat de krachten erg netjes om de cabine heen geleid worden.
Wat dat betreft heb ik net iets teveel auto's gezien waar mensen uitgewandeld zijn. Die van Scottie was een mooi voorbeeld, maar ook bijvoorbeeld de klapper die Bogie gemaakt heeft laat zien dat de krachten erg netjes om de cabine heen geleid worden.
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Yvo heeft nog niet door dat 90% van Neerlands huisvrouwen tegenwoordig in een X6 vertoefen. die komen met hun bumper niet op dorpel niveau binnen zeilen. En een kooiconstructie zit zeker niet in de zijruit. Maar niet getreurd. Wie dat overleefd kan bij Piet een nieuwe zijruit kopen. Alleen een linker.
Ik weet dat het met 30 mis kan gaan uit ervaringenYvoTuk schreef:het kan zelfs stilstaand mis gaan :p
Waarom denk je dat het met 30km/h mis zou gaan?

Bij een frontale aanrijding zit er nog zoveel rek in je (tussen) wervels dat je je eigen borstkas kan kussen en dat overleeft. Uiteraard niet geheel ongeschonden.
Grtn. Stefan
Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer...

Dat is natuurlijk een kwestie van afspraken maken. Dat moet in die regellandje toch wel kunnen?
Die ruit past niet in een Elise, dus moeten jullie even een wetsvoorstel voordragen dat Speedsters alleen aan de linkerzijde aangereden mogen worden
Au serieux, als je een aanvaring hebt met een Leopard zal de Speedster je ook niet echt helpen, net als iedere andere auto. Als ik even kijk naar een aanrijding die een kennis van me op de M20 in Engeland heeft gehad kan ik je melden dat zelfs een aanrijding met een vrachtwagen op de zijkant goed te overleven is. Dat ging op snelheid en als je een echte adrenaline rush wil hebben... probeer dat eens
Uiteindelijk blijft het ook altijd een verhaal van domme pech. Als precies geraakt wordt op een van de meest ongunstige plaatsen zal je het niet na kunnen vertellen.
Dus maar in bed blijven in 2009? Wel zo veilig
Die ruit past niet in een Elise, dus moeten jullie even een wetsvoorstel voordragen dat Speedsters alleen aan de linkerzijde aangereden mogen worden

Au serieux, als je een aanvaring hebt met een Leopard zal de Speedster je ook niet echt helpen, net als iedere andere auto. Als ik even kijk naar een aanrijding die een kennis van me op de M20 in Engeland heeft gehad kan ik je melden dat zelfs een aanrijding met een vrachtwagen op de zijkant goed te overleven is. Dat ging op snelheid en als je een echte adrenaline rush wil hebben... probeer dat eens

Uiteindelijk blijft het ook altijd een verhaal van domme pech. Als precies geraakt wordt op een van de meest ongunstige plaatsen zal je het niet na kunnen vertellen.
Dus maar in bed blijven in 2009? Wel zo veilig

Uiteraard is het niet altijd fataal (meestal niet) ik heb diverse beknellingen meegemaakt waarvan je je afvraagd hoe we iemand in hemelsnaam er levend uit gekregen hebben. Maar vice-versa dus ook al meegemaakt.
Het is maar net hoe, en waar de auto geraakt wordt
Het is maar net hoe, en waar de auto geraakt wordt

Grtn. Stefan