Compressor voor 2.2 bestelt!
gefixed
slangetjes zijn nu aangesloten zoals o.a. exmantaa al aangaf. Dus de `T`splitsing is er tussenuit gehaald (Jan van der Kooi heeft nog met Courtenay gebeld en die blijven beweren dat het er wel tussen moet
). Wat betreft de koelfan zaten er 2 foutmeldingen in systeem, die zijn gereset. Voor alsnog werkt het hele zaakje nu goed...
Heeft iemand (tussen)acceleratietijden van deze setup toevallig (+/- 200Pk uitvoering)
Kan ik die gaan vergelijken (en me een ritje naar een rollenbank besparen (voor dit moment))
...
Of nog beter ,wie heeft er meetapparatuur eventueel ter beschikking
grt
ralph

Heeft iemand (tussen)acceleratietijden van deze setup toevallig (+/- 200Pk uitvoering)

Of nog beter ,wie heeft er meetapparatuur eventueel ter beschikking

grt
ralph
Mooi dat het gefixt is

Niet besparen, gezellig meegaan! http://www.speedsterclub.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=3725Ralph schreef: Heeft iemand (tussen)acceleratietijden van deze setup toevallig (+/- 200Pk uitvoering)Kan ik die gaan vergelijken (en me een ritje naar een rollenbank besparen (voor dit moment))
...
Jägertee
-
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Waarom het zo hoort te zitten is makkelijk, omdat GM deze regeling zo bedacht heeft voor zijn supercharged 2.0 LSJ blok. (De onderste aansluiting wordt hier dan gebruikt voor elektronische boost vermindering.
Is n.v.t. voor de 2,2 conversie en elke SC ombouw die ik gezien heb heeft deze onderste aansluiting open.
Dus waarom vd Kooi dit anders deed en ook Courtenay even het boekje zoek was...
Is n.v.t. voor de 2,2 conversie en elke SC ombouw die ik gezien heb heeft deze onderste aansluiting open.
Dus waarom vd Kooi dit anders deed en ook Courtenay even het boekje zoek was...

het rijdt voor geen meter ex-mantaa....
eerste indrukken zijn super... lekkere duw in je rug als je hem de sporen geeft
Door tijdgebrek nog niet heel veel kunnen rijden maar dat halen we het weekend wel in
Piet waarom het zo zat; dat ligt denk ik bij Courtenay, die beweerde tot 2 maal
toe dat het buisje met de `t-splising` wel aangesloten moest zijn maar dat leverde dus geen druk op...

Piet waarom het zo zat; dat ligt denk ik bij Courtenay, die beweerde tot 2 maal

Hierbij nog even de feiten na inbouw van de " Stage 1" Supercharger.
Vandaag (dinsdag) langsgeweest bij Klasen MotorSport in Oberhausen. Het komt uit op 204 en 241 Nm aan de wielen
. (224pk in de motor)
Overigens zit er ook een 200 cell Sport Cat en JanSpeed einddemper onder...
Vandaag (dinsdag) langsgeweest bij Klasen MotorSport in Oberhausen. Het komt uit op 204 en 241 Nm aan de wielen

Overigens zit er ook een 200 cell Sport Cat en JanSpeed einddemper onder...
- Bijlagen
-
- SC Dynojet 11-11-2009.pdf
- (510.04 KiB) 187 keer gedownload
-
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Is je ecu ook nog bijgesteld voor dit resultaat?
224pk is een zeer goed resultaat wat voor een stage 1 motor.
Wat voor uitlaat heb je eronder hangen?
Ik weet dat Klasen samenwerkt met Courtenay en het is voor ons hollanders toch een stuk handiger om even naar Oberhausen te rijden dan de boot te moeten nemen...
Kosten?
224pk is een zeer goed resultaat wat voor een stage 1 motor.
Wat voor uitlaat heb je eronder hangen?
Ik weet dat Klasen samenwerkt met Courtenay en het is voor ons hollanders toch een stuk handiger om even naar Oberhausen te rijden dan de boot te moeten nemen...

Kosten?