Maik, nadat de raamlijst gespoten was hadden wij het gesprek over het spuiten van het daklijst,jij wilde tot onder de deur sluiting.HET IS GESPOTEN en het staat top de richting lampjes zijn zwart en de sloten ook!!!Jij met je plak plastik oh ja het kleine nummerbord zit er ook op,het is wel erg klein uitgevallen.Ben benieuwd wanneer de eerste bromsnor gaat schrijven.De body is KLAAR, de 15e de Nitrons enz.enz.Heb je al bericht over de wielen?seejoe Wilbert
Nou Stef, anders Wilbert ook wel! Met zijn pimp-daddy-bling-bling-interieur!
Ik zal binnenkort wel even wat foto's regelen, ik ben ook wel benieuwd hoe dat zwart staat (kijken of het weer een koppie-peest aktie waard is ).
De wielen.... ik ben druk aan het mailen en posten.... nog even geduld
Is er in de club belangstelling in zwarte raamlijsten of iets anders.
Ik kan dat spul op een rol kopen en dan op mat snijden of knippen. Is allicht goedkoper dan €24 plus verzend kosten. Ik hoor
Gewoon bij de doe-het-zelf zaak een spuitbus Satin Black kopen voor een euro of 7.
Je frontclam demonteren (dit is echt een simpel karweitje) gewoon even naar de schroeven zoeken en je tilt hem er zo af.
Raam afplakken en spuiten. (is gewoon superstrak en geen naadjes)
Is echt goed te doen kost je in totaal zo'n 6 uur.
Binnen kort ga ik een nieuwe raam bestellen, zit een diepe put in hebben ze al eens gerepareerd maar ziet er niet uit.
Dus neem ik gelijk één met zwarte omlijsting .
Me too......
Ik heb nu ongeveer 5 "koeieogen" in m'n voorruit
Ik rij bijna elke dag een stuk A15 tussen Europoort en
Gorichem. Ik denk dat zo'n beetje elke week wel een keer
een steen op m'n voorruit heb.
Is geloof ik de slechtste weg die we in NL. hebben,met de
meeste rotzooi