Ben benieuwd naar de kwaliteit. Ik heb van hun ook m'n antisteenslag folie. Moet zeggen dat het erg goed bevalt en ook de levering met alle informatie was erg netjes..
Van het weekend heb ik er het bovenstaande stickersetje opgeplakt. Ik had van Wilbert zijn reserve-stickersetje gekregen ( ), dus ben ik maar even crea-bea uit gaan hangen.
Het resultaat mag er zijn! (net zoals op de bovenste foto's te zien is op een calypso rode speedy....).
Ik heb vanavond lekker wat foto's zitten schieten, dus niet alleen van de gewijzigde hoofdsteun :
Bijlagen
CIMG0339s.JPG (123.68 KiB) 4069 keer bekeken
CIMG0343s.JPG (134.58 KiB) 4070 keer bekeken
CIMG0346s.JPG (128.04 KiB) 4053 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Maik op 23 aug 2005 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Zie je niet dat het folie is Maik? Ik twijfelde nog om het bij mezelf te doen omdat die zilveren lijst niet storend is bij een zilveren auto.
Maar na een aantal foto's van de Scorpions editie gezien te hebben weet ik het zeker.
Het ziet er bij jou in ieder geval uit
Bijlagen
skopion2.jpg (37.98 KiB) 8994 keer bekeken
Scorpions1.jpg (23.6 KiB) 8991 keer bekeken
Grtn. Stefan
Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer...
Als je het netjes doet zie je het niet echt. Ik sta er zelf van te kijken hoe netjes het zit . Maar je hebt wel twee naden waar de vertical lijsten naar de horizontaal overgaan (het zijn 3 losse stickers namelijk). Daar overlappen ze ook iets dus dat zie je. Ik heb het eigenlijk om dezelfde reden gedaan als Wilbert, om even te kijken of ik dat zwarte echt mooi vind. Als het nu lelijk wordt (omdat het op de hoekjes misschien los gaat laten?) dan haal ik het eraf en laat ik het spuiten.
Dat komt wel goed! Ik ga bij mezelf wel direct over tot spuiten (wat ik overigens zelf ga doen) Dan kan je bij mij kijken of je het netjes genoeg vind, Dan kan ik het evt ook voor jou/jullie een keer doen.
Grtn. Stefan
Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer...