Ervaring ?
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Ja klopt...zovvel vermogen op de openbare weg is volgens mij nooit echt lekker bij glad en nat weer, en net als de speedster kan de kont redelijk veraderlijk zijn.......maar is mooi weer speelgoed, net als de speedster (vindt ik)jans schreef:Neem aan dat het gewoon achterwiel aandrijving is. dus kun je er maar heel weinig mee rijden.Of de wegligging moet vele malen beter zijn dan een speedster. Maar dat kun je wel zien, dat is ie niet.
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- speedster
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Een technisch huzarenstukje, beperkt tot 15 stuks wereldwijd, dat luistert naar de naam ‘Weineck Cobra 780 cui Limited Edition’ .
Deze monsterachtige motor brengt het tot 1.100 pk bij 7.000 tr/min - de toerentalbegrenzer grijpt in bij 8.000 tr/min - en levert een onvoorstelbaar max. koppel van 1.760Nm bij 5.600 tr/min. Helemaal tot de verbeelding sprekend is de gewicht/vermogen verhouding: 0,9 kg/pk! De prestaties zijn verbluffend; 0-200km/u in 4,9 seconden en 300km/u rond in precies 10 seconden

Deze monsterachtige motor brengt het tot 1.100 pk bij 7.000 tr/min - de toerentalbegrenzer grijpt in bij 8.000 tr/min - en levert een onvoorstelbaar max. koppel van 1.760Nm bij 5.600 tr/min. Helemaal tot de verbeelding sprekend is de gewicht/vermogen verhouding: 0,9 kg/pk! De prestaties zijn verbluffend; 0-200km/u in 4,9 seconden en 300km/u rond in precies 10 seconden

- stevenflappy
- Contacteer:
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Marcel
- Contacteer:
Nee nog niet, ik ben net afgelopen twee dagen bij vier leveranciers geweest.Hendrik-Jan schreef:Weet je al wat voor een bouwpakket je gaat nemen? Ik zie Westfield, Cobra, Seven.
Westfield is prachtmateriaal

Er zijn drie kanshebbers mbt model, dat is de Cobra, de Seven en de Stylus.....maar soms kom je prijskaartjes tegen waar je U tegen zegt.
Ook merk je dat de één een merk goed vindt en de ander juist niet, dus het wordt wikken en wegen.
De seven modellen zijn leuk, maar echt alleen een fun auto, praktisch nut is bijna NUL, en je zit snel in de wind.
De Stylus (soort fury) staat op een seven onderstel dus wel die flitsende rijeigenschappen maar een hele body erop, ziet er goed uit, tja de Cobra modellen zijn wat duurder tot heeeeel duur....maar ik heb de tijd nog

- Bijlagen
-
- Stylus
- stylus-rt400-tim-5.jpg (10.88 KiB) 4500 keer bekeken
- Marcel
- Contacteer:
Voor de geintresseerden, het is te volgen op mijn website hoor.