Nou moet ik me er toch ff tegen aan bemoeien, maar zonder aanpassingen gaat deze niet passen.
Waarschijnlijk heeft de vorige zn kofferbak opgeofferd en de wand achter de stoelen 7-10 cm naar voren geplaatst, en zit ie met zn tanden in het stuur. (als het netjes gedaan is) Maar ik vrees dat deze gewoon een gat gemaakt heeft.
Ik heb zelf alles al los gehad. Je kan de plaat boven de tank losslijpen en vervangen door deze aan de voorkant van de tankbak weer te lijmen op te poppen.
Of natuurlijk hoe het hoort (zoals piet het ook heeft denk ik) met onderstaand inlaatspruitstuk te monteren.
Nog ff en dan kan ik ook weer verder, duurt allemaal veel te lang.
Maar vrouw en kindjes gaan voor....
Vandaag aan het stoeien geweest met de aandrijving van de waterpomp.
Omdat de balans assen er niet meer in zitten gaat het er ongeveer zo uitzien. Alleen de ketting nog inkorten
Mooi
Waar haal jij nou die extra ketting geleider vandaan? Is het die standaard in je blok zit, hoog in het midden? Zie onderstaande foto van jouw blok in nog originele staat
En komen de boutgaten dan overeen? Zal vast niet...
Het is idd de geleider hoog in het blok maar dan omgedraaid.
Het onderste gat komt overeen. Het bovenste gat nog niet, ben aan het bepalen of ik daar gewoon kan boren zonder in eoa kanaal te vroeten.
Dus als iemand weet of dit wel of niet kan hoor ik het graag.
Goed om te zien dat je die geleider kan gebruiken, nu maar hopen dat je hem fatsoenlijk vast kan zetten... Is er niets over dat bovenste bevestigingspunt te vinden op het z22se forum?