Piper manifold en de 2,5" downpipe zitten er bij mij nu ook onder en voorlopig nog gewoon even met de standaard 2,2 einddemper.
Was gelijk de 1e keer dit jaar dat de speedy weer naar buiten mocht, maar het eerste wat me opviel is dat ik nu een behoorlijke vermogensdip heb bij zo'n 3600rpm. Onderin trekt het gewoon, dan tussen ~3500 en ~3800 is het net of er geen benzine genoeg is en daarna gaat de schakelaar om tot aan de begrenzer.
Heb wel het gevoel dat het bovenin allemaal nu wat beter loopt, maar dat mag ook wel als je het standaard spruitstuk bekijkt.
Alleen die dip is echt heel irritant. Ecu tijdje van de stroom af gehad en de motor flink in dat gebiedje gehouden om wat bij te leren, echter houdt hij daar nog steeds in. Afijn, die supercharger zal dat binnenkort wel verhelpen.
Oh ja, en ik heb nu na wat enthousiast gassen gelijk een MIL branden. Blijkbaar vindt ie die Piper 200cel sportscat toch niet zo leuk...
(EDIT: MIL was van losse Lambda 1 stekkertje. Gefikst en de dip is er nu ook uitgeregeld.)
Iemand hier ervaring met een goed werkende O2 simulator voor de Z22SE??