Zwarte raamomlijsting voor E 19,- (folie)
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Heb ik ook nooit begrepen, was het eerste wat er gebeurde bij de dealer.. Zat in de onderhandelingen over de auto!! Echt heel lelijk!!marcel85 schreef:poetsers jans , poetsersjans schreef:We hebben het hier over max 2 vierkante cm![]()
Om daar nou alles voor af te bouwen![]()
hey maar spuit iedereen de lijst zelf??
snap trouwens sowieso niet waarom ze hem af fabriek zilver maken

ZO, met ontzettend veel dank aan Mark
heb ik laatst de van Mark gekregen raamlijststicker samen met mijn meisje erop geplakt..
het is een precies werkje , en helemaal als je zonder plantenspuit met zeepwater te werk gaat..
maar ik ben er zeer tevreden over! een aanrader voor anderen!
laten spuiten vond ik te gek , want stel... stel.. ik verkoop hem ooit, en de koper vind de zwarte raamlijst niet mooi, dan ken die er zo af
heb ook nog mijn antennespriet vervangen voor een kortere..
zo dat was het voor deze week..heb nog wel een paar dingen wat ik wil veranderen , maar alles op ze'n tijd
ff klikkie doen:

het is een precies werkje , en helemaal als je zonder plantenspuit met zeepwater te werk gaat..
maar ik ben er zeer tevreden over! een aanrader voor anderen!
laten spuiten vond ik te gek , want stel... stel.. ik verkoop hem ooit, en de koper vind de zwarte raamlijst niet mooi, dan ken die er zo af

heb ook nog mijn antennespriet vervangen voor een kortere..
zo dat was het voor deze week..heb nog wel een paar dingen wat ik wil veranderen , maar alles op ze'n tijd

ff klikkie doen:

- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon

voor hou ik dan even de potenza's maar die vervang ik zodra ik 2,2 achtervelgen heb gevonden welke ik dan voorzie van hetzelfde merk als de achterbanden, maar dan in 205-40-17
dus welke zou ik doen, potenza's - T1-R's - of eagel F1's ???
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Van Stev6 begreep ik dat het al heel moeilijk is om aan de RE040's te komen, ze schijnen uit produktie te zijn?
Je zou voor de Eagles kunnen gaan, daar zul je geen spijt van krijgen denk ik (en handig dat iemand ze eens uittest onder de speedster, ben benieuwd namelijk
), maar die zijn wel duidelijk duurder dan de Toyo's ben ik bang, en ook duurder dan de RE050's (eventueel).
Je zou ook kunnen gaan voor de banden die Yvo hier een keer aanprees, een band van Goodridge geloof ik?
Je zou voor de Eagles kunnen gaan, daar zul je geen spijt van krijgen denk ik (en handig dat iemand ze eens uittest onder de speedster, ben benieuwd namelijk

Je zou ook kunnen gaan voor de banden die Yvo hier een keer aanprees, een band van Goodridge geloof ik?

Wat hebben jullie genomen?
Mat of glanzend??
http://www.edel-car-parts.de/default/frameset_shop.htm
Mijn velgen gaan satijnglans krijgen, dus ergens tussen mat en glanzend.
Mat of glanzend??
http://www.edel-car-parts.de/default/frameset_shop.htm
Mijn velgen gaan satijnglans krijgen, dus ergens tussen mat en glanzend.