oke daar wil ik ook zo een burnout mee zien!!!
Zal wel pijn doen als je aan het toeren bent met je boxter en er staat een bekende zwarte speedster langs je aan de rode lichten
En met deze reserveer ik ook een plaatsje voor een testrit.
oke daar wil ik ook zo een burnout mee zien!!!
Zal wel pijn doen als je aan het toeren bent met je boxter en er staat een bekende zwarte speedster langs je aan de rode lichten
En met deze reserveer ik ook een plaatsje voor een testrit.
gdvd........ Had eigenlijk de hoop opgegeven in de speedster........ Het was dus een combinatie van slechte ecu stekker en een slechte lambda EN EEN KAPOTTE TULLET CAT! De co meting staat nu op 0.6. Frank gaat morgen een afschroefbare oem turbo cat ertussen hangen voor de keuring. Daarna zonder cat rijden (vlammen )
Man man man.....weet het niet meer. Wel respect voor Frank, du nu nog STEEDS in Borken (Vmax) zit
Mocht Frank lezen dat ik hem te koop heb gezet slaat die mij voor m'n kop denk ik....
Mss toch zoals Timmy zegt...... nogmaar wat verder opbouwen.
Winst gehaald dus uit een geporte z20leh gasklep . Van 57mm naar 62mm
een 80mm inwendige doorsnede Audi rs4 LMM huis met Leh sensor in.
Vind het toch wel veel (koppel!) wat erbij komt
Dat is een beste schop achterin een Speedster; bijna +200Nm binnen 500rpm toerenverschil.
Kunnen ze dat niet wat vlakker afstellen? Kans is groot dat je daarmee de Speedster achterstevoren in de heg parkeert...
Het is gewoon dat ik EINDELIJK een GOEDE tuner heb gevonden! Frank dus! Als ik alleen in Borken was bij Markus alleen was ik NOOIT zover geraakt. Dan stond ik even ver als bij al mijn vorige tuners.......
Dat was ook een reden dat ik m'n speedster te koop had gezet... Ik zag het volledig niet meer zitten en had alle hoop opgegeven........