Ik vind het een beetje link om in je blok te boren als je niet weet of daar niet toevallig een kanaaltje loopt. Ik zou die geleider gewoon proberen aan te passen en dan het draadgat rechtsboven de balansas gebruiken. net zoals bij die GM ombouw.
Ik denk dat aanpassen van de bestaande geleider niet gaat werken als ik zo zie hoe die in elkaar steekt.... Jammer dat die GM-ombouw-geleider niet ergens te krijgen is? Of misschien wel? Gewoon bolt on...
Courtenay heeft een balancer shaft removal kit voor de speedster turbo, het wordt tijd dat ze er ook 1 in het assortiment nemen voor de 2.2
Deze nieuwe spanner past dus gewoon op de bestaande gaten?
Van welk materiaal ga je die laten maken Gerard? Heb je achterhaald waar die geleiders "altijd" van gemaakt worden? Als daar goed over nagedacht is wil ik er ook zeker wel 1 bij je bestellen! Alvast bedankt!
Jep, de spanner is geschikt voor de huidige gaten.
Ik heb de oude spanner opgestuurd naar Dupont en die zegt dat het een Nylon is HDPE genaamt. Ik heb een sheet erbij gekregen, daar gaan er wel 50 uit. Oliebestendig en zeer slijtvast.
Als die het niet weten dan ik zeker niet.
Als de frees gaat draaien maakt het niet uit of ik er 1 of 20 laat maken.
Treertje schreef:Jep, de spanner is geschikt voor de huidige gaten.
Ik heb de oude spanner opgestuurd naar Dupont en die zegt dat het een Nylon is HDPE genaamt. Ik heb een sheet erbij gekregen, daar gaan er wel 50 uit. Oliebestendig en zeer slijtvast.
Als die het niet weten dan ik zeker niet.
Als de frees gaat draaien maakt het niet uit of ik er 1 of 20 laat maken.
HDPE > is een synthetisch polymeer genaamd 'High Density PolyEtheen'
(oude benaming Polyethyleen)
Inmiddels worden wel de bussen voor de gaten van de balans assen aangeboden, deze geleiders heb heb ik tot nu toen nog nergens te koop gezien. Ik sluit mij graag aan bij de lijst.