Txs peter, Zodra het iets minder sneeuwt bij mij op de oprit,
ga ik een blik werpen
overigens bij abacus kreeg ik op mijn mail geen helder antwoord.
eerst maar eens de sirene uitsluiten.
Sins kort doen men alarm systeem niets meer. Zekeringen vooraan zijn goed.
De frond clame is pas terug gemonteerd normaal kan dit er niets mee te maken hebben.
Het controle lampje heeft ook geen kik.
Inde koffer ruimte achter links heeft dat iets met het alarm te maken?
Iemand een idee?
is me dat een wagentje zeg altijd wel wat om aan te werken.
maar dat maakt het leuk
frederic schreef:Sins kort doen men alarm systeem niets meer. Zekeringen vooraan zijn goed.
De frond clame is pas terug gemonteerd normaal kan dit er niets mee te maken hebben.
Het controle lampje heeft ook geen kik.
Inde koffer ruimte achter links heeft dat iets met het alarm te maken?
Iemand een idee?
is me dat een wagentje zeg altijd wel wat om aan te werken.
maar dat maakt het leuk
Als je clam eraf is geweest, zou de stekker ook wel eens uit de sirene gehaald kunnen zijn... Even je linkerlamp eruit halen en daar hangt je sirene, stekker aan de bovenkant inpluggen als ie eruit hangt.
Fabian schreef:
Bij het inbouwen van het dash hebben ze een hoekje afgebroken. Zonder al teveel moeite heb ik een nieuw dash gekregen, maar bij het uitbouwen van de oude sneuvelde de startknop. Gelukkig hadden ze die nog op voorraad in Oosterhout. Soms kan je dingen beter door de dealer laten doen. Dan loop je hetzelfde risico, maar is iemand anders verantwoordelijk
hoekjes afbreken, startknop stuk trekken... zo'n dealer kan er beter vanaf blijven
1612 zou gelinkt kunnen zijn aan startproblemen, omdat de link tussen de chip in je sleutel, en de immobiliser verloren is gegaan. http://www.speedsterclub.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=4299
Maar dan zou je je auto niet meer kunnen starten.
Er is geen extra battery voor het alarm.
Ik doelde op het extra alarm knopje bij je reserve sleutel. (mits je er daar 2 van hebt)
Nogmaals; werkt je reservesleutel met reserve alarm knop wel goed?
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
ik begreep niet wat je bedoelde
in de afstandsbediening had ik eerder al nieuwe batterij in gestoken.
nu heb ik dit nogmaals open gemaakt, en ja die waren los gekomen.
nu werkt het alarm terug. die fout code zo die nu ook weg blijven?
De code is opgeslagen in je ecu nu, dus dezelfde code zal niet opnieuw opgeslagen worden.
Zekering nummer 8 eventjes eruit halen, dan wordt de ecu leeggemaakt van codes.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.