Het liefst in het weekend wanneer dat mogelijk is!
Velgen zijn gisteren besteld en onderstel komt zal er asap ook moeten komen. Had eigenlijk toch even moeten proefrijden met de hardere veren maar goed...
Welke velgen?
En misschien een idee om binnenkort weer eens een randstad-avond-mini-meetinkje te organiseren, en dan een stukje tuffen in mijn stuiterbakje...
En voor wat betreft SC@EPMAII: misschien weet Paul of de huurkosten een stuk hoger liggen in het weekend ivm doordeweeks?
Zwarte Pro Race 1.2. Van een Engels bedrijf waar er een paar hier geen hoge pet van hebben maar ze zouden op voorraad zijn en kreeg vanochtend al mail terug. Hopen op het beste dus. Had geen trek om nogmaals de voorbanden te halen, nu ze stuk zijn en m'n achtervelgen hoogstwaarschijnlijk vervangen worden. Die zou ik dan weer moeten poedercoaten wat ook niet gratis. Gaan waarschijnlijk tegen de tijd de verkoop in.
Blijf erbij dat ik de ATC wielen mooier vind, maar wil niet van die brede banden onder de auto hebben. 195 voor en 225 achter lijkt me genoeg.
Ben jij toevallig volgende week vrijdagavond vrij? De zaterdagochtend ga ik 10 dagen weg. 15 November hoop ik met de nieuwe setup een vuurdoop op Spa te hebben.
Voor Malmedy had ik alle olieen vervangen en ook het luchtfilter even schoon gemaakt.
Gisteren nog even gekeken maar dat luchtfilter kan al weer schoongemaakt worden, ligt er toch aardig wat troep op dat baantje....
Pro Race 1.2?? Zegt mij niets... plaatje please
Volgende week vrijdagavond zit ik mijzelf te bezatten in Haarlem dus dat gaat niet door... een ander keertje doordeweeks (volgende week) dan maar? Even het weer in de gaten houden en 1-2 dagen vantevoren afspreken maar?
Bert, goede tip, ik ga denk ik ook maar weer eens het luchtfilter checken...
Welja, 3 seconden in images punt google laat dit zien: . Heeft Gerard die niet in zilver?
Dan wordt het krap vrees ik voor volgende week. Ben nu voorbereiden. Volgende week heel de week de hort op. Maar als het tussendoor beiden lukt dan doe ik uiteraard even m'n best. Desnoods kom ik in m'n apenpakkie proefrijden.
Blij te lezen dat jullie het allemaal leuk hebben gevonden. Ik heb het forum deze week nog nagenoeg niet bekeken wegens andere, dringende, beslommeringen. Volgende week hoop ik alle reacties te lezen.
Vandaag heb ik een telefoontje gehad van EPMA office dat ze de borg gaan terugstorten. Dit ga ik dan ook zo spoedig mogelijk naar jullie doen.
Ook ga ik kijken wat de mogelijkheden zijn voor een herhaling van zo'n dag.