Zwarte raamomlijsting voor E 19,- (folie)
Co'tje schreef:Volgens mij ben ik de enige die z'n nieuwe velgen in het zilver heeft besteld en de raamlijst ook zilver wil houden.....
Vind het bij een oranje speedster in ieder geval mooier dan zwart.
ben je in ieder geval geen kuddedier wat achter de rest aanloopt en zo blijf je uniek en smaken verschillen (gelukkig) nou een maal

gr nico
- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Mijn velgen staan ook in zilver in bestellingCo'tje schreef:Volgens mij ben ik de enige die z'n nieuwe velgen in het zilver heeft besteld en de raamlijst ook zilver wil houden.....
Vind het bij een oranje speedster in ieder geval mooier dan zwart.

Veel mensen hebben de Speedster blauw zwart gemaakt, ik dacht dat blauw zilver ook erg mooi is en scheelt veel spuitwerk

Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Die ik had waren matzwart. Ik zou altijd mat nemen.RCduck7 schreef:Wat hebben jullie genomen?
Mat of glanzend??
http://www.edel-car-parts.de/default/frameset_shop.htm
Mijn velgen gaan satijnglans krijgen, dus ergens tussen mat en glanzend.
Welke kleur speedster heb je?

ha ha ha, we een kunnen eigen forum startenDennizz schreef:Mijn velgen staan ook in zilver in bestellingCo'tje schreef:Volgens mij ben ik de enige die z'n nieuwe velgen in het zilver heeft besteld en de raamlijst ook zilver wil houden.....
Vind het bij een oranje speedster in ieder geval mooier dan zwart.Ik heb dan een blauwe 2.2 en zou komt het zilver mooi terug met de zilvere lamp-units, raamstijl, hardtop, tankdop.
Veel mensen hebben de Speedster blauw zwart gemaakt, ik dacht dat blauw zilver ook erg mooi is en scheelt veel spuitwerk