nieuwe lotus???: de lotus europa S
nieuwe lotus???: de lotus europa S
leuk autootje, niet te zwaar, voldoende vermogen...alleen de prijs he
http://www.lotusclubholland.nl/nieuws.html
http://www.lotusclubholland.nl/nieuws.html
ex-speedyrijder
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
De tijd dat Elises niet luxe zijn is ook al achter de rug. Tegenwoordig kan je ze met airco, ABS, e.d. krijgen.Robin schreef:Deze lotus past nu eenmaal niet echt in het lotus gamma.......luxe wat is dat?
De Europa is nog steeds een stuk kaler en minder luxe dan de Esprit en dat is toch ook een Lotus....
De doelgroep van de Europa is net wat anders dan die voor de Elise.
Lotus Elise S2
- stevenflappy
- Contacteer:
Hij is in ieder geval errug stil.......
Wat wel leuk is, is dat als je het raampje naar beneden hebt en het gaspedaal intrap, je de motor lucht hoort aanzuigen, bij gas los ook weer geluid.
Je kan goed merken dat de Europa S meer koppel onderin heeft.Nadeel is dat je niet tot 8500 toeren kan doortrekken.
Veercomfort? Met de zachte leren Probax stoelen en destandaard veren voelt het allemaal wat zachter aan, maar hij rijdt nog steeds snaarstrak.
Aan de prijs?? Ja 67.000 Euro is veel geld, maar je krijgt dan wel leren bekleding, airco, electrische ramen en meer.
Zou ik mijn wagen er voor inruilen?? Neen. Ik ben meer van de puristenkant.
Nico

Wat wel leuk is, is dat als je het raampje naar beneden hebt en het gaspedaal intrap, je de motor lucht hoort aanzuigen, bij gas los ook weer geluid.

Veercomfort? Met de zachte leren Probax stoelen en destandaard veren voelt het allemaal wat zachter aan, maar hij rijdt nog steeds snaarstrak.
Aan de prijs?? Ja 67.000 Euro is veel geld, maar je krijgt dan wel leren bekleding, airco, electrische ramen en meer.
Zou ik mijn wagen er voor inruilen?? Neen. Ik ben meer van de puristenkant.
Nico
- stevenflappy
- Contacteer: