loopt echt goed
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Leuk
ha, ik ken dat. Vroeger hield ik me bezig met het opwerken van Amerikaanse oldtimercars. Als hij af was verkocht ik hem steeds na een paar jaar om dan weer opnieuw te beginnen. Vele keren vroegen kennissen me dan: "waarom doe je dat nu? Het is nu zo'n mooie wagen"
De waarheid voor mij was het volgende:
Je hebt 3 soorten plezier bij het opwerken:
1) het sleutelplezier
2) het showplezier (als je er met op de baan komt)
3) het rijplezier
Als de wagen af was viel het eerste al weg. Na enige tijd was je het rijden ermee zo gewoon dat het speciale er af was. En het feit dat de mensen naar je keken was voor mij niet voldoende om mijn interesse in de wagen gaande te houden. En dus verkocht ik hem weer om dan weer een andere wagen op te werken. En als ik eerlijk moet zijn vond ik het sleutelen nog het leukste. Want dat is altijd anders en word nooit een sleur.
Nu dat is mijn standpunt natuurlijk Dat van mijn vrouw ligt iets anders. Die zei altijd: "Wat jij leuk vindt aan dat sleutelen aan de oldtimers ontgaat me. Ik hoor je soms in de garage vloeken tot in huis.
De waarheid voor mij was het volgende:
Je hebt 3 soorten plezier bij het opwerken:
1) het sleutelplezier
2) het showplezier (als je er met op de baan komt)
3) het rijplezier
Als de wagen af was viel het eerste al weg. Na enige tijd was je het rijden ermee zo gewoon dat het speciale er af was. En het feit dat de mensen naar je keken was voor mij niet voldoende om mijn interesse in de wagen gaande te houden. En dus verkocht ik hem weer om dan weer een andere wagen op te werken. En als ik eerlijk moet zijn vond ik het sleutelen nog het leukste. Want dat is altijd anders en word nooit een sleur.
Nu dat is mijn standpunt natuurlijk Dat van mijn vrouw ligt iets anders. Die zei altijd: "Wat jij leuk vindt aan dat sleutelen aan de oldtimers ontgaat me. Ik hoor je soms in de garage vloeken tot in huis.
A thing of beauty is a joy forever!
- stevenflappy
- Contacteer:
- stevenflappy
- Contacteer:
- stevenflappy
- Contacteer: